Crystal Palace

Eagles pasti mengutuk tuah mereka selepas satu persembahan hambar di Etihad.

Patrick Vieria dan anak-anak buahnya telah berjaya berada di hadapan dan telah mendahului dua gol pada separuh masa di tempat lawan di Manchester City, dan entah bagaimana mereka telah merancang untuk memusnahkan segalanya dengan beberapa pertahanan yang kendur.

Mereka telah mendahului menerusi satu gol sendiri oleh John Stones dan dengan pantas telah menggandakan perkara itu melalui satu tandukan halus oleh Andersen daripada satu taktik sepakan percuma daripada Eze.

Walau bagaimanapun, satu persembahan pantas telah menyaksikan Bernardo Silva membuka tirai jaringan dengan satu rembatan dari luar petak penalti. Penyudahnya yang baik telah disusuli dengan satu hatrik hebat pada separuh masa kedua oleh Erling Haaland, yang telah menunjukkan kualiti dan kekuatan yang luar biasa untuk memberikan tiga gol untuk memuktamadkan keputusan permainan.

Seterusnya bagi Crystal Palace ialah satu perlawanan di tempat sendiri menentang sebuah pasukan Brentford yang telah terpaksa menggali lebih dalam untuk mendapatkan satu mata ketika menentang Everton.

 

Brentford

Bees terus menerukan untuk mempunyai satu musim yang seimbang setakat ini.

Walaupun selepas ketinggalan di tempat sendiri ketika menentang Everton, perasaan di sekeliling stadium adalah bahawa ianya hanyalah menunggu masa sebelum mereka mendapat gol penyamaan.

Toffees telah menjaringkan gol pertama pada minit ke-24 menerusi satu rembatan halus oleh Anthony Gordon yang telah dikaitkan dengan satu perpindahan keluar dari kelab itu yang bernilai tinggi.

Walau bagaimanapun, satu gol lewat dari Vitaly Janelt telah menarik permainan daripada genggaman Everton dan menetapkan satu persaingan akhir yang menggerunkan. Akhirnya, kedua-dua pihak telah berkongsi hasil dalam apa yang boleh dikatakan sebagai satu keputusan yang adil.

Seterusnya bagi Bees ialah satu perlawanan penting menentang sebuah pasukan Crystal Palace yang sangat teratur yang akan berharap untuk bangkit semula selepas satu kekalahan mengecewakan kepada Manchester City.

 

Ramalan

Crystal Palace 2-1 Brentford

Lebih 1.5 Gol

Crystal Palace Handicap Asia +1

Share.
Leave A Reply