Brighton

Seagulls telah menjadi satu pendedahan pada musim ini. Musim lalu, kita telah melihat sedikit sebanyak tentang apa yang sedang dibina oleh Graham Potter tetapi dengan perlepasan berprofil tinggi pada musim panas ini, satu penurunan telah dijangkakan.

Selepas memulakan kempen mereka dengan satu kemenangan berprofil tinggi di tempat lawan di Manchester United, Brighton terus mencerahkan peluang mereka untuk mencapai sasaran tinggi mereka pada musim ini.

Selepas satu keputusan seri yang mengecewakan di laman sendiri ketika menentang Newcastle, Seagulls telah mengetahui bahawa hanya satu kemenangan di tempat lawan di West Ham akan memberikan keadilan kepada jangkaan tinggi yang kini diletakkan kepada mereka.

Satu sepakan penalti yang dihantar dengan baik daripada McAllister dan satu penyudah yang baik daripada Leandro Trosarrd sudah cukup untuk mengejutkan West Ham dan David Moyes.

West Ham telah hadir dalam perlawanan itu dengan penuh keyakinan selepas meraih satu kemenangan pada pertengahan minggu dalam pertembungan Liga Persidangan Eropah menentang kelab Denmark, Viborg. Walau bagaimanapun, Brighton telah terbukti terlalu kuat pada hari itu.

Brighton akan menerima kunjungan Leeds United yang kini berada dalam satu tahap keyakinan yang berlebihan selepas mengalahkan Chelsea.

 

Leeds United

Jesse Marsch sedang melakukan beberapa keajaiban di Yorkshire dan anda pasti suka melihatnya.

Selepas berjaya mengelakan kegelapan penyingkiran pada musim lalu, Leeds telah menjadi pilihan utama untuk jatuh pada musim ini. Walaupun musim ini masih muda, tenaga dan semangat berpasukan, mereka telah memperolehi tujuh mata daripada satu kemungkinan untuk sembilan mata.

Pemusnahan Chelsea baru-baru ini tidak boleh diklasifikasikan sebagai satu kebetulan. Pasukan putih Lilly adalah pasukan yang dominan dan telah berhak sepenuhnya untuk mendapat mata.

Seterusnya untuk Leeds ialah satu perjalanan ke pantai selatan untuk menghadapi sebuah pasukan Brighton yang sedang menikmati satu permainan cemerlang mereka sendiri dan kini di tempat ke-5 di atas jadual, hanya satu mata di belakang lawan mereka di tempat ke-4. Ia menjanjikan satu pertemuan yang menarik dan satu pemenang akan datang ke pihak mana yang menggunakan peluang dengan lebih baik.

 

Ramalan

Brighton 1-2 Leeds

Lebih 2.5 Gol

Leeds Handicap Asia +1.00

Share.
Leave A Reply