Nottingham Forest

Tees yang penuh dengan muslihat setakat ini telah menikmati satu prestasi yang agak baik selepas kembali semula ke Liga Perdana. Selepas satu kekalahan mengecewakan 2-0 kepada Newcastle dalam perlawanan pembukaan mereka, mereka telah berjaya bangkit semula dengan meraih satu kemenangan tipis di tempat sendiri kepada West Ham ihsan daripada Taiwo Awoniyi.

Perlawanan mereka sebelum ini telah menyaksikan mereka pergi ke taman Goodison untuk mencari mata yang lebih berharga pada log.

Everton sedang berada dalam satu keadaan yang teruk dan ia adalah peluang dan tentangan yang sempurna untuk Tees untuk mendapatkan mata maksimum.

Walau bagaimanapun, satu gol lewat oleh Demarai Gray adalah pin yang memecahkan belon Nottingham, yang telah mendahului lebih awal menerusi Ben Johnson.

Seterusnya untuk Nottingham Forest ialah satu perlawanan di tempat sendiri menentang Tottenham Hotspur. Ia menjanjikan untuk menjadi ujian terbesar mereka setakat ini, dan hasilnya akan sangat membantu dalam mengukur kemajuan mereka.

 

Tottenham Hotspur

Antonio Conte telah berjaya menghidupkan semula beberapa kekuatan dan memacu ke hadapan dalam pasukan Spurs yang sebelum ini lusuh.

Selepas satu keputusan seri 2-2 yang mendebarkan dalam perlawanan penting London di Stamford bridge, jangkaan telah dibangkitkan di Tottenham. Walaupun Spurs telah tidak menunjukkan satu tahap kualiti yang tinggi, kegemaran mereka untuk terus memacu ke hadapan dalam permainan adalah mengagumkan.

Azimat Inggeris, Harry Kane sekali lagi telah menjadi penyelamat pada hari itu, dengan gol tunggalnya memastikan ketiga-tiga mata untuk pasukannya.

Seterusnya untuk Spurs adalah satu perjalanan untuk menghadapi Nottingham Forest yang baru dinaikkan taraf. Ia sepatutnya menjadi ujian ketabahan untuk Antonio Conte tetapi mereka dijangkan lulus akhirnya.

 

Ramalan

Nottingham 0-2 Tottenham

Lebih 1.5 Gol

Tottenham Handicap Asia -1

Share.
Leave A Reply