Crystal Palace

Eagles telah memulakan musim dengan satu kekalahan teruk di tempat sendiri kepada saingan London mereka, Arsenal.

Satu perjalanan ke Anfield adalah menakutkan dan mungkin lebih berbahaya untuk Eagles. Walau bagaimanapun, atas satu persembahan yang berani dan teliti mereka telah mampu mengumpul satu mata malah malangnya tidak dapat membawa pulang ketiga-tiga mata itu.

Satu penyudah cemerlang oleh Wilfred Zaha telah memulakan persembahan untuk Crystal Palace dan selepas dilayangkan kad merah kepada pemain Liverpool, Darwin Nunez, kemenangan telah dapat dilihat sehingga Luis Diaz telah menyilaukan laluannya melalui pertahanan dan melepaskan satu rembatan kuat melepasi Guaita untuk menyamakan kedudukan.

 Seterusnya untuk Eagles ialah Aston Villa. Villains telah mendapat kemenangan pertama pada musim ini selepas mengekang Everton untuk memastikan satu kemenangan 2-1 di tempat sendiri. Mereka akan datang ke permainan ini dengan penuh keyakinan juga.

 

Aston Villa

Selepas satu permulaan yang buruk pada musim yang telah menyaksikan anak-anak buah Steven Gerrard tewas di Bournemouth, tekanan telah semakin memuncak ke atas bekas pemain tengah Liverpool itu untuk memastikan ketiga-tiga mata ketika menentang rakan sepasukan lamanya di England, Frank Lampard.

Villains telah dikritik sejak beberapa minggu lalu selepas satu pengumuman pertukaran kapten. Gerrad telah mengumumkan bahawa kaptennya untuk musim baru ialah John Mcginn, menggantikan Tyrone Mings. Keputusan ini dilaporkan telah menyebabkannya berang dan bertentangan dengan pengurusnya.

Walaupun terdapat satu salah faham yang kecil di bilik persalinan, Mings dan rakan sekerja dapat mengumpul dan memastikan ketiga-tiga mata ketika menentang Everton.

Seterusnya untuk Aston Villa ialah satu perjalanan ke sarang Helang untuk menghadapi sebuah pasukan Palace yang lebih baik.

 

Ramalan

Crystal Palace 2-1 Aston Villa

Lebih 2.5 Gol

Aston Villa Handicap Asia +1.00

Share.
Leave A Reply