Pratonton dan Ramalan 

Nottingham Forest mempunyai tugas yang sukar untuk mereka selepas permulaan yang buruk untuk kempen Liga Perdana sulung mereka.

Pasukan yang diketuai oleh Steve Cooper itu telah melabur dalam sejumlah besar pemain di jendela perpindahan ini.

Kali terakhir, mereka telah tewas 2-0 kepada pasukan Newcastle United yang kini sedang bermain bola sepak terbaik mereka dalam beberapa tahun.

Pakar dan peminat telah menyatakan bahawa walaupun mereka memerlukan pemain yang baru untuk bersaing dalam liga, peluang pemain untuk menyesuaikan diri dengan cepat adalah agak tipis. Setakat ini, nampaknya Steve Cooper perlu mencari satu jalan untuk meningkatkan prestasi pasukannya dengan secepat yang mungkin.

Satu perjalanan ke West Ham yang telah cedera pastinya menjadi satu ujian yang sangat sukar untuk Nottingham. Mereka perlu dengan bersungguh-sungguh meningkatkan prestasi pada minggu lalu untuk mendapatkan apa-apa daripada sini.

 

West Ham United

West Ham telah mengalami kekalahan 2-0 dalam perlawanan pembukaan mereka ketika menentang juara bertahan, Manchester City.

Gol-gol daripada Erling Haaland sudah cukup untuk mematahkan ketabahan benteng pertahanan mereka.

Walaupun mereka memberikan gambaran yang baik tentang apa yang mereka boleh tawarkan pada masa hadapan, kualiti pesaing yang mereka telah hadapi adalah terlalu unggul.

Seterusnya, mereka pergi ke Nottingham Forest yang akan terdesak untuk mula mengumpulkan mata awal untuk mengelakkan pertempuran penyingkiran pada bulan Mei.

 

Ramalan

Nottingham Forest 1- 2 West Ham

Lebih 1.5 Gol

West Ham handicap Asia -1

Share.
Leave A Reply