Brentford

Bees bangkit daripada ketinggalan dua gol untuk mengambil mata berharga daripada King Powerpada kali terakhir mereka menentang Leicester City.

Brentford sentiasa menjadi satu pihak untuk ditonton dan dinikmati. Walaupun bajet mereka agak sederhana, mereka bermain bola sepak yang sangat positif dan perlawanan hujung minggu lalu adalah satu peringatan yang tepat pada masanya tentang kekuatan mental mereka.

Mereka juga telah mengukuhkan bahagian tengah mereka baru-baru ini dengan menandatangani pemain tengah Denmark, Mikel Damsgaard dari Sampdoria dengan harga hampir £17 juta.

Perancang permainan itu dilihat sebagai pengganti langsung kepada rakan senegara Christian Eriksen yang telah berpindah ke pasukan lawan pada hujung minggu ini, Manchester United.

Sabtu ini, mereka akan cuba menimbunkan lebih banyak kesengsaraan kepada Manchester United yang sudah tidak bermaya apabila mereka datang melawat stadium G-tech.

 

Manchester United

Erik ten Hag telah mendapat sambutan paling kejam ke Liga Perdana apabila dia melihat tanpa berdaya ketika pasukannya tumbang 1-2 di tempat sendiri kepada Brighton.

 

The Red Devils tampil cemerlang dan tajam dalam pramusim dan ramai menjangkakan mereka akan bermula dengan sekurang-kurangnya kemenangan menentang pasukan yang menyebabkan kekalahan teruk kepada mereka musim lalu.

Walau bagaimanapun, peminat telah dilayan dengan kesilapan pelajar sekolah dan kekurangan kesegeraan untuk mendapatkan bola ke hadapan dalam ruang serangan.

Seterusnya, adalah perjalanan ke London untuk menghadapi Brentford dalam apa yang akan menjadi kembali ke tempat lama untuk budak baru Christian Eriksen. Dengan perlawanan menentang Liverpool menghampiri, United tidak mampu untuk kehilangan mata dalam perlawanan ini.

 

Ramalan

Brentford 1-3 Manchester United

Lebih 2.5 Gol

Manchester United Handicap Asia -1

Share.
Leave A Reply