Tottenham

Tottenham Hotspur akan terdesak untuk mendapatkan ketiga-tiga mata apabila mereka melayan kunjungan Leicester City pada hari Ahad ini. Spurs kelihatan lesu pada minggu lalu apabila mereka terikat tanpa jaringan di tempat lawan dengan Brentford. Serangan yang bertalu-talu itu telah gagal menghasilkan sebarang jaringan dalam dua perlawanan berturut-turut ketika menentang pasukan yang lebih rendah.

Tanganga, Skipp dan Doherty akan tidak dapat diturunkan untuk bos Tottenham Hotspur Antonio Conte. Melangkah ke pertandingan ini, Spurs tidak pernah tewas dalam liga kepada Foxes dalam 2 perlawanan terakhir mereka.

 

Leicester City

Foxes, sebaliknya, mempunyai sedikit perlawanan untuk perlawanan akhir musim kerana mereka jauh ketinggalan dalam mata untuk tempat ke Liga Persidangan Europa. Leicester City telah bergelut dalam perjalanan musim ini, dan masih mencari kemenangan daripada 3 perlawanan terakhir.

Jamie Vardy cergas untuk pelawat, tetapi Ndidi, Bertrand, dan Soumare terus terlepas untuk beraksi kerana sebab-sebab yang berbeza.

 

Ramalan

Leicester City berdepan dengan satu cabaran yang getir untuk mengelakan satu kekalahan apabila mereka bertemu Spurs dalam pertembungan di tempat lawan. Kane dan Son akan bersusah payah untuk mula menjaringkan gol lagi dan kami melihat Spurs menang dalam perlawanan ini dengan 2 gol.

Tottenham 2 – 0 Leicester City

Tottenham -1.25 (Asian Handicap)

Bawah 3 Gol

Share.
Leave A Reply