Aston Villa

Aston Villa dan Tottenham bertanding antara satu sama lain di Villa Park dalam apa yang dijangka menjadi salah satu perlawanan yang paling menarik dalam program pada hari Sabtu. The Villans mengalami kemerosotan dalam prestasi, dengan pasukan itu kalah setiap satu daripada tiga perlawanan liga terakhir mereka, merana di tengah-tengah jadual.

Pasukan Steven Gerrard berhasrat untuk menamatkan prestasi kekalahan tiga perlawanan mereka, tetapi untuk menewaskan Spurs yang sedang berada dalam prestasi yang baik adalah lebih mudah diucapkan daripada dilakukan. Dia sepatutnya mempunyai skuad penuh untuk dipilih untuk pertembungan akan datang, dengan hanya Nakamba yang diragui untuk diturunkan.

 

Tottenham

Tottenham berada di hujung spektrum prestasi yang lain, datang dari 3 kemenangan berturut-turut dan sedang mengintai kemenangan liga keempat berturut-turut mereka. Anak buah Antonio Conte menewaskan Newcastle 5-1 pada hujung minggu lalu, dengan Doherty dan Son yang telah mempamerkan persembahan yang hebat.

Pemain pertahanan Reguilon, Tanganga dan Sessegnon kekal ragu-ragu untuk diturunkan dalam perlawanan ini tetapi pemain serangan Spurs telah menjaringkan 17 gol daripada 5 perlawanan terakhir liga perdana mereka dan seharusnya terus memasukkan bola ke dalam gawang ketika menentang Villa.

 

Ramalan:

Spurs kelihatan tidak dapat dihalang pada masa ini dengan menjaringkan gol demi gol, dengan purata 3 gol lebih dalam 5 perlawanan terakhir. Triniti Antonio Conte iaitu Kane, Son dan Kulusevski akan membuktikan terlalu sukar kepada pasukan Gerrard walaupun dengan kelebihan di tempat sendiri. Saya menjangkakan Spurs akan menang dengan margin 2 gol.

Aston Villa 1 – 3 Tottenham

Tottenham -0.25 (Asian Handicap)

Lebih 2.5 Gol

Share.
Leave A Reply