Berita Liga Perdana Terkini dan Khabar angin Perpindahan

Berikut ialah perpindahan EPL dan laporan berita daripada akhbar hari ini.

Akhir EURO 2024 Hari Ini

Sebulan perayaan bola sepak akan berakhir malam ini, apabila pasukan kegemaran Sepanyol menentang England dalam perlawanan akhir EURO 2024 di Berlin.

Walaupun La Roja mengharungi kejohanan yang hampir sempurna setakat ini, England bergantung pada gol lewat dan hampir keajaiban untuk mara ke pusingan akhir Kejohanan Eropah berturut-turut buat kali pertama dalam sejarah mereka. Mereka mungkin hanya memenanginya, tetapi adakah mereka layak?

Anda boleh melihat pratonton perlawanan akhir kami dengan mengklik di sini . Kami juga mempunyai tiga soalan terbesar kami tentang pameran EURO dan kami akan menunggu jawapan kami malam ini dengan sabar. Sementara itu, anda boleh memberitahu kami pendapat ANDA.

Perpindahan EPL

Selepas laporan muncul beberapa hari lalu mengenai Manchester City menerima dua tawaran untuknya , telah disahkan bahawa Liam Delap telah menyertai Ipswich Town yang baru dinaikkan pangkat. Kontraknya dengan Tractor Boys berjalan selama lima musim dan bayarannya dikhabarkan sekitar £20 juta. ( Pengumuman rasmi Ipswich )

Seorang lagi pemain yang mungkin akan meninggalkan Manchester City ialah Julian Alvarez, yang dilaporkan telah meminta untuk meninggalkan penyandang juara itu selepas enggan menandatangani kontrak baharu awal musim panas ini. Dia juga menuntut kelab itu menetapkan tanda harga “logik” untuknya. Dia berada dalam radar kelab besar Eropah seperti Atletico Madrid, Chelsea dan PSG. (Mel Harian)

Aston Villa hampir memeterai perjanjian £50 juta untuk membawa pemain tengah Everton Amadou Onana ke Birmingham, mencuri perarakan ke atas kelab lebih besar yang berminat dengannya seperti Arsenal atau Bayern Munich. Pemain itu sendiri juga berminat untuk menyertai Villa dan menguji dirinya dalam Liga Juara-Juara. (The Athletic)

Manchester United hampir menjual pemain pertahanan Willy Kambwala kepada kelab Sepanyol Villarreal dengan anggaran £8.4 juta. Perjanjian itu ditetapkan untuk memasukkan klausa beli balik. (Fabrizio Romano)

Menyertai Manchester United mungkin penyerang Brentford, Ivan Toney, menurut wartawan Christian Falk. Dia juga mendakwa bahawa Toney terbuka untuk bertukar ke Old Trafford.

Arsenal telah memulakan perbincangan dengan Real Sociedad untuk perpindahan Mikel Merino dengan memberitahu kelab Sepanyol itu bahawa mereka tidak akan membayar lebih daripada £21 juta untuk pemain tengah itu. (Perpindahan Bola Sepak)

Turut menyertai Arsenal mungkin penjaga gol Ajax berusia 20 tahun, Tommy Setford. Kontraknya bersama pasukan Belanda itu kini dalam tahun terakhir, tetapi kelab mahu dia kekal. (Fabrizio Romano)

Selepas tamat kontrak bersama Juventus, khidmat pemain tengah Adrien Rabiot telah ditawarkan kepada Arsenal, Liverpool dan Manchester United, seperti yang dinyatakan oleh HITC.

Masih dari HITC kami mengetahui bahawa Manchester City telah menerima tawaran £25 juta daripada salah satu kelab Liga Pro Saudi untuk Ederson.

Chelsea sedang mempertimbangkan perpindahan untuk pemain tengah Rennes, Desire Doue, tetapi mungkin menghadapi persaingan daripada Tottenham, Bayern Munich dan PSG untuk mendapatkan tandatangannya. (L’Equipe)

Akhbar Sepanyol AS memberitahu kami bahawa sasaran perpindahan Aston Villa seterusnya ialah penyerang Girona Viktor Tsygankov. Pemain Ukraine itu juga menarik minat Arsenal dan Manchester United.

Share.
Leave A Reply