Berita Liga Perdana Terkini dan Khabar angin Perpindahan

 

Berikut ialah perpindahan EPL dan laporan berita daripada akhbar hari ini.

Sepanyol Menunggu di Akhir EURO

Separuh akhir pertama EURO 2024 kini dalam buku sejarah , ketika Sepanyol mengatasi Perancis malam tadi untuk menempah tempat mereka di pameran di Berlin menentang sama ada England atau Belanda.

 

The Three Lions menentang pasukan Belanda malam ini dan akan berharap untuk membuat perlawanan akhir EURO berturut-turut buat kali pertama dalam sejarah mereka. Adakah England layak memenangi keseluruhannya? Lihat apa yang kami fikirkan di sini .

Perpindahan EPL

Nottingham Forest telah melengkapkan tandatangan penjaga gol 6 kaki 8 inci Carlos Miguel dari pasukan Brazil Corinthians. Pemain berusia 25 tahun itu telah menandatangani kontrak empat tahun untuk menjadi pemain keempat Forest musim panas ini, selepas ketibaan Elliot Anderson, Marko Stamenic dan Eric da Silva Moreira. ( Pengumuman rasmi Nottingham Forest )

 

Leicester telah menandatangani pemain pertahanan tengah berusia 22 tahun Caleb Okoli dari Atalanta dalam perjanjian yang dipercayai bernilai sekitar £13 juta. ( Pengumuman rasmi Leicester City )

 

Selepas tawaran kedua mereka untuk Jarrad Branthwaite ditolak oleh Everton, Manchester United dilaporkan telah bersetuju secara prinsip dengan Lille untuk perpindahan Leny Yoro. Jumlah itu difahamkan berjumlah £42.2 juta. Pemain itu paling kuat dikaitkan dengan Real Madrid dan laporan mengatakan bahawa dia hanya memerhatikan mereka. (Sukan Langit)

 

Dalam satu lagi berita Manchester United, dan juga dari Sky Sports, kami mengetahui bahawa mereka telah mencapai persefahaman dengan Olympique Marseille untuk penjualan Mason Greenwood. Perjanjian sepatutnya bernilai £26.7 juta, manakala United memasukkan klausa penjualan yang dianggap 40-50% ke dalam perjanjian itu.

 

 

90min memberitahu kami bahawa West Ham “berusaha secara aktif” untuk menandatangani penyerang Aston Villa Jhon Duran pada musim panas ini, dan Villans tidak akan terlalu menentang perjanjian. Mengenai nota yang berkaitan, GIVEMESPORT mendakwa bahawa jika Hammers gagal memeterai perjanjian untuk Duran, mereka akan mengalihkan perhatian mereka kepada Callum Wilson dari Newcastle.

 

Manchester City telah menerima dua tawaran daripada kelab Liga Perdana untuk penyerang muda Liam Delap, anak kepada bekas pemain Prem Rory. Tawaran itu dipercayai bernilai £20 juta, dan CIty menyerahkan keputusan itu kepada pemain. (The Athletic)

 

Arsenal telah bersetuju dengan syarat peribadi dengan pemain pertahanan Turki, Ferdi Kadioglu dari Fenerbahce, yang juga berminat dengan Manchester United. (EmpatEmpatDua)

 

Chelsea adalah salah satu kelab yang memantau situasi pemain sayap Porto, Francisco Conceicao. Kontraknya sekarang mempunyai klausa pelepasan yang akan meningkat daripada £25 juta kepada £38 juta minggu depan, menurut penerbitan Portugis Record.

 

Situasi penjaga gol Liverpool mungkin menjadi lebih rumit pada musim panas ini, kerana kedua-dua Alisson dan Caoimhin Kelleher dikaitkan dengan penyingkiran. The Reds sedang meninjau tiga perpindahan berpotensi untuk menampung kedudukan itu: Andriy Lunin dari Real Madrid, Justin Bijlow dari Feyenoord dan Anthony Patterson dari Sunderland. (HITC)

 

Calciomercato melaporkan bahawa Inter sedang berusaha untuk memeterai perjanjian pinjaman untuk pemain pertahanan Arsenal, Jakub Kiwior, dengan tujuan untuk menjadikannya perpindahan tetap jika prestasinya menepati piawaian gergasi Itali itu.

 

 

Dalam sedikit lagi dari Calciomercato kita dapati bahawa masa depan Benoit Badiashile di Chelsea diragui, kerana jurulatih baharu Enzo Maresca masih belum membuat keputusan mengenai masa depannya. Pemain itu kini dikaitkan dengan perpindahan ke Juventus.

 

Akhir sekali, Arsenal semakin berminat untuk mendapatkan pemain sayap Wolves Pedro Neto dan mungkin akan berpindah tidak lama lagi. (TEAMtalk)

Share.
Leave A Reply