Berita Liga Perdana Terkini dan Khabar angin Perpindahan

Berikut ialah perpindahan EPL dan laporan berita daripada akhbar hari ini.

Separuh Akhir Masuk

Kami kini berada di peringkat separuh akhir dalam kedua-dua kejohanan EURO dan Copa America, dan masih terdapat ramai pemain Liga Perdana beraksi.

Petang ini akan menyaksikan Sepanyol dan Perancis bersaing di Munich untuk tempat ke final EURO, manakala kemudiannya Argentina dan Kanada akan bertempur di New Jersey untuk peluang di kegemilangan Copa. Esok, separuh lagi akan berlangsung, ketika Belanda menentang England di Dortmund dan Uruguay berdepan Colombia di Charlotte.

Berikut adalah senarai lengkap pemain EPL yang masih terlibat di kedua-dua kejohanan tersebut.

Sepanyol: David Raya (Arsenal), Marc Cucurella (Chelsea), Rodri (Manchester City).

Perancis: William Lintasa (Arsenal), Ibrahima Konate (Liverpool), Alphonse Areola (West Ham).

Belanda: Mark Flekken (Brentford), Bart Verbruggen (Brighton), Ian Maatsen (Chelsea), Cody Gakpo, Ryan Gravenberch, Virgil van Dijk (semua Liverpool), Nathan Ake (Manchester City), Micky van de Ven (Tottenham).

England: Dean Henderson (Crystal Palace), Jordan Pickford (Everton), Aaron Ramsdale (Arsenal), Lewis Dunk (Brighton), Joe Gomez (Liverpool), Marc Guehi (Crystal Palace), Ezri Konsa (Aston Villa), Luke Shaw ( Manchester United), John Stones (Manchester City), Kieran Trippier (Newcastle), Kyle Walker (Manchester City), Trent Alexander-Arnold (Liverpool), Conor Gallagher (Chelsea), Kobbie Mainoo (Manchester United), Declan Rice (Arsenal) , Adam Wharton (Crystal Palace), Jarrod Bowen (West Ham), Eberechi Eze (Crystal Palace), Phil Foden (Manchester City), Anthony Gordon (Newcastle), Cole Palmer (Chelsea), Bukayo Saka (Arsenal), Ivan Toney ( Brentford), Ollie Watkins (Aston Villa).

Argentina: Emiliano Martinez (Aston Villa), Enzo Fernandez (Chelsea), Alexis Mac Allister (Liverpool), Julian Alvarez (Manchester City), Alejandro Garnacho, Lisandro Martinez (kedua-duanya Manchester United), Giovani Lo Celso, Cristian Romero (kedua-duanya Tottenham) .

Kanada: Tom McGill (Brighton), Luc De Fougerolles (Fulham).

Uruguay: Darwin Nunez (Liverpool), Facundo Pellistri (Manchester United), Rodrigo Bentancur (Tottenham).

Colombia: Jhon Duran (Aston Villa), Luis Sinisterra (AFC Bournemouth), Jefferson Lerma, Daniel Munoz (kedua-duanya Crystal Palace), Luis Diaz (Liverpool).

Perpindahan EPL

Di tengah-tengah laporan mengenai tawaran baru Manchester United untuk Jarrad Branthwaite, berita kini telah muncul bahawa cadangan £50 juta yang dipersoalkan kini juga telah ditolak oleh Everton. Ini berlaku selepas bidaan awal minggu lalu sebanyak £35 juta. Merseysiders berpegang teguh pada penilaian £70 juta yang mereka miliki terhadap pemain mereka. (Fabrizio Romano)

Selepas mengesahkan perpindahan tetap David Raya, Arsenal kini bersiap sedia untuk hidup selepas penjaga gol mereka Aaron Ramsdale meninggalkan kelab itu, dengan banyak sumber mengaitkan dia dengan perpindahan. The Gunners kini telah mendekati Wolves dengan tujuan untuk membeli penjaga gol Dan Bentley, yang juga sandaran di kelabnya sekarang. Wolves, bagi pihak mereka, tidak berminat untuk menjualnya, menyedari kesukaran yang datang dengan mendapatkan penjaga gol sandaran baharu. (The Athletic)

Manchester United berdepan saingan daripada pesaing City dan Barcelona untuk melengkapkan perpindahan £38 juta untuk pemain tengah PSG Manuel Ugarte, menurut akhbar Perancis Le10Sport.

Wartawan Itali, Alfredo Pedulla mendakwa ketua jurulatih Liverpool, Arne Slot telah menghubungi pemain tengah Atalanta, Teun Koopmeiners secara peribadi untuk menyertai The Reds pada musim panas ini, tetapi pemain itu sudah komited untuk menyertai Juventus.

Disebabkan minat Al-Ahli terhadap Raheem Sterling, Chelsea kini bersedia untuk mengemukakan bidaan £25 juta untuk pemain sayap Borussia Dortmund Karim Adeyemi bagi menggantikan pemain Inggeris itu. (CaughtOffside)

Emile Smith Rowe dari Arsenal hampir berpindah ke Fulham, kerana Cottagers akan mengemukakan bidaan ketiga dan terakhir tidak lama lagi, yang dijangka memeterai perjanjian itu. (TEAMtalk)

Football Insider memberitahu kami bahawa West Ham bertekad untuk mengekalkan Mohammed Kudus pada musim panas ini dan tidak akan melayan sebarang tawaran untuknya.

Akhbar Sepanyol Marca mendakwa bahawa pemain tengah Brazil, Arthur telah muncul dalam radar Everton dan Newcastle selepas tempoh pinjamannya di Fiorentina. Nampaknya lelaki Juventus itu mungkin mendapat peluang kedua dalam Liga Perdana selepas mengalami nasib malang di Liverpool.

Tottenham akan mencuba perjanjian pemain tambah wang tunai untuk Jacob Ramsey dari Aston Villa, dengan Giovani Lo Celso bergerak ke arah yang bertentangan. (Sukan Langit)

Share.
Leave A Reply