Berita Liga Perdana Terkini dan Khabar angin Perpindahan

Berikut ialah perpindahan EPL kami dan laporan berita daripada akhbar hari ini.

Pasukan England mendapat rangsangan menjelang pertembungan Switzerland di Suku Akhir EURO

Peminat Three Lions teruja untuk melihat kesemua 26 pemain yang dipanggil berlatih buat kali pertama sejak permulaan Euro pada hari Rabu menjelang pertembungan genting mereka dengan Switzerland, salah satu pasukan yang lebih baik dalam Kejohanan Eropah UEFA yang sedang berlangsung.

Luke Shaw, satu-satunya pemain pertahanan kiri England pada kejohanan itu, dipanggil oleh Gareth Southgate walaupun berdepan masalah hamstring. Sehingga hari Rabu, dia bukan pilihan untuk finalis 2020. John Stones menakutkan peminat, bagaimanapun, kerana dia dilihat dengan tali lutut.

Sensasi di sekeliling pasukan England adalah baik, tidak kira.

Arsenal bergerak untuk mengekalkan wonderkid 32 gol di tengah-tengah minat Bundesliga

Arsenal berdepan perlumbaan masa untuk mengekalkan pemain sensasi mereka yang berusia 16 tahun, Chido Obi-Martin, yang kini dianggap sebagai prospek akademi paling menarik selepas pemain Barcelona, Lamine Yamal.

The Gunners sedang menambah baik tawaran mereka kepada remaja itu, yang tidak boleh menjadi profesional di England sehingga hari lahirnya yang ke-17, iaitu pada November.

Obi-Martin menjaringkan 10 gol dan tujuh gol menentang Liverpool dan Norwich dalam Liga Perdana U-18 musim lalu, mencetuskan perdebatan tentang betapa bagusnya dia. Sejak itu, Bayern Munich dan Borussia Dortmund telah menghubungi keluarganya untuk menandatanganinya.

Keluarga kanak-kanak itu juga dipercayai menyokong perpindahannya ke Jerman yang telah menjadi hab pembangunan anak-anak muda. Untuk mengelakkan ini, Arsenal akan menaikkan tawaran mereka untuk penyerang itu.

Inisiatif ini diperjuangkan oleh Mikel Arteta, yang telah merancang jadual integrasi untuk penyerang itu, sama seperti cara dia mengendalikan Bukayo Saka pada usia itu selepas penampilan sulungnya di bawah Emery.

Arteta juga berhasrat untuk meminta Obi-Martin menyertai pra-musim sebagai cara untuk menunjukkan komitmennya kepada ibu bapa budak itu.

Perjanjian baharu Arsenal untuk Obi-Martin ialah kontrak biasiswa yang ditambah baik yang akan menjadi kontrak profesional sebaik sahaja dia mencapai usia 17 tahun. Butiran kontrak ini tidak diketahui, tetapi ia dipercayai cukup untuk membuat keluarganya mempertimbangkannya.

Mereka meneruskan perbincangan dengan peminat lain, bagaimanapun, kerana mereka berharap untuk mencari kelab yang boleh menjamin dia minit pasukan utama secepat mungkin. Anda boleh membaca laporan di sini ( Fabrizio Romano )

Perpindahan EPL

Jendela perpindahan musim panas 2024 sedang berjalan lancar dan setiap kelab Liga Perdana telah mengesahkan penambahan, penyingkiran atau kedua-duanya.

Ramai yang tertunggu-tunggu apa yang akan dilakukan oleh budak-budak besar di tingkap kerana terdapat banyak pautan yang menarik. Satu kemungkinan menarik ialah penyertaan Victor Osimhen pada musim EPL 2024/25 berikutan hubungan terbaharu dengan Manchester United, yang boleh mengalahkan penyokong jangka panjang Arsenal untuk mendapatkan tandatangannya.

Bagaimanapun, kecuali Chelsea dan Tottenham Hotspur, selebihnya belum mengesahkan sebarang perpindahan masuk.

Berikut ialah pecahan setiap perpindahan masuk dan keluar yang disahkan daripada enam pasukan besar dalam liga utama bola sepak Inggeris.

Arsenal

Pemindahan dalam : Tiada

Pemindahan keluar : Arthur Okonkwo (Wrexham, percuma), Cedric Soares (dilepaskan), Mohamed Elneny (dilepaskan)

Chelsea

Perpindahan masuk : Kiernan Dewsbury-Hall (Leicester, £30m), Omari Kellyman (Aston Villa, £19m), Marc Guiu (Barcelona, £5m), Tosin Adarabioyo (Fulham, percuma)

Perpindahan keluar : Ian Maatsen (Aston Villa, £37.5m), Lewis Hall (£28m, Newcastle), Omari Hutchinson (Ipswich, £22m), Thiago Silva (Fluminense, percuma), Hakim Ziyech (Galatasaray, percuma)

Liverpool

Pemindahan dalam : Tiada

Perpindahan keluar : Calvin Ramsay (Wigan, pinjaman), Joel Matip (dilepaskan), Adrian (dilepaskan), Thiago Alcantara (dilepaskan)

Manchester City

Pemindahan dalam : Tiada

Pemindahan keluar : Taylor Harwood-Bellis (Southampton, £20m), Tommy Doyle (Wolves, £5m)

Manchester United

Pemindahan dalam : Tiada

Perpindahan keluar : Alvaro Fernandez (Benfica, £5m), Omari Forson (Monza, percuma), Anthony Martial (dilepaskan), Brandon Williams (dilepaskan), Raphael Varane (dilepaskan), Shola Shoretire (dilepaskan)

Tottenham Hotspur

Perpindahan masuk : Archie Gray (Leeds, £30m), Lucas Bergvall (Djurgarden, £8.5m)

Perpindahan keluar : Joe Rodon (Leeds, £10m), Ivan Perisic (Hajduk Split, percuma), Eric Dier (Bayern Munich, percuma), Tanguy Ndombele (dilepaskan), Ryan Sessegnon (dilepaskan), Japhet Tangana (dilepaskan)

Baca lebih lanjut ( liputan perpindahan musim panas Liga Perdana 2024/25 ).

 

Share.
Leave A Reply