Pemain EPL di EURO 2024 – Hari 19

Pusingan 16 berakhir malam tadi, menyaksikan Belanda dan Türkiye mara dari perlawanan menentang Romania dan Austria, masing-masing, untuk mengadakan pertemuan antara satu sama lain di suku akhir.. Sebagai sebahagian daripada laporan EPLNews EURO 2024 kami, berikut adalah cara Premier Pemain liga beraksi dalam permainan ini.

Romania 0-3 Belanda

Walaupun garisan mata mungkin menunjukkan kemenangan mudah, Belanda terpaksa benar-benar melakukan anjakan untuk membuka kunci pertahanan Romania yang degil di Munich. Gol pertama datang hampir pada pertengahan separuh masa pertama, apabila Cody Gakpo menjaringkan gol dengan rembatan kencang di tiang dekat.

Inilah saat yang mencetuskan penguasaan yang lebih jelas oleh Belanda, kerana mereka menamatkan permainan dengan xG 2.77 (Romania xG ialah 0.24) dan 24 pukulan. Walaupun bertahan dengan tegas, Romania akan bolos dua kali lagi pada separuh masa kedua, dengan pemain gantian Donyell Malen menjaringkan kedua-duanya.

Pemain Liga Perdana beraksi dengan cukup baik dalam perlawanan ini, dengan Cody Gakpo meneruskan prestasi cemerlang kejohanannya dan memenangi anugerah Man of the Match, manakala Nathan Ake adalah pemain terbaik dalam pertahanan Belanda sebelum penyingkirannya pada minit ke-69.

Penilaian

Romania: Radu Drăgușin (Tottenham) – 6

Belanda: Bart Verbruggen (Brighton) – 6.5; Virgil van Dijk (Liverpool) – 6.5; Nathan Ake (Manchester City) – 7.5; Cody Gakpo (Liverpool) – 8.5; Micky van de Ven (Tottenham) – 6.5

Anda boleh mendapatkan sorotan dan reaksi daripada permainan ini dengan mengklik di sini .

Austria 1-2 Türkiye

Dua gol Merih Demiral membantu Türkiye mengatasi Austria di Leipzig dan layak ke suku akhir. Gol Austria datang daripada Michael Gregoritsch.

Tiada pemain Liga Perdana ditampilkan dalam permainan ini.

Klik di sini untuk sorotan, reaksi dan butiran daripada permainan ini.

Share.
Leave A Reply