Berita Liga Perdana Terkini dan Khabar angin Perpindahan

 

Berikut ialah perpindahan EPL dan laporan berita daripada akhbar hari ini.

Kemas Kini Pengurus Manchester United

Pihak atasan di Old Trafford berharap kontrak baharu dengan pengurus Erik ten Hag boleh dipersetujui sebelum United memulakan jelajah pramusim mereka di Amerika Syarikat dalam tempoh kira-kira sebulan.

 

 

Kelab itu telah mengadakan perbincangan dengan pemain Belanda itu mengenai melanjutkan perjanjiannya selepas memutuskan untuk mengekalkannya sebagai pengurus pasukan utama mereka menjelang permulaan 2024/25. ESPN menyebut bahawa rundingan adalah “rumit”, tetapi ia “berkembang dengan baik”.

 

Jelajah United Amerika Syarikat bermula pada 27 Julai, dengan perlawanan menentang Arsenal di Los Angeles.

Perpindahan EPL

Everton telah bersetuju dengan Leeds United dalam satu lagi perjanjian pinjaman untuk pemain sayap Jack Harrison. Dia bermain untuk The Toffees secara pinjaman musim lalu, menampilkan 29 kali dalam Liga Perdana dan mencatatkan tiga gol dan tiga bantuan dalam perjuangan Everton menentang penyingkiran. ( Pengumuman rasmi Everton )

 

Newcastle tidak akan meneruskan perpindahan untuk penyerang Everton Dominic Calvert-Lewin, kerana perjanjian untuk £40 juta terbukti terlalu mahal untuk mereka. Pada masa yang sama, Yankuba Minteh juga tidak akan bergerak ke arah yang bertentangan. Newcastle mempunyai “tawaran serius” untuknya dari Olympique Lyon. (Sukan Langit)

 

Penjaga gol Liverpool Adrian mempunyai “perjanjian lisan” untuk kembali ke kelab zaman kanak-kanaknya di Sepanyol, Real Betis, sebaik sahaja kontraknya tamat dalam beberapa hari. (Fabrizio Romano)

 

 

Pencarian penyerang Chelsea telah menyebabkan mereka menjauhkan diri daripada perpindahan berpotensi untuk Jhon Duran dari Aston Villa dan Serhou Guirassy dari Stuttgart, kerana mereka percaya bahawa Marc Guiu dari Barcelona atau Jonathan David dari Lille akan menjadi pilihan yang lebih murah. Klausa pelepasan Guiu ialah £5 juta, manakala David mungkin akan menelan belanja kurang daripada £30 juta, kerana dia hanya mempunyai satu tahun lagi dalam kontraknya. (BBC Sport)

 

Liverpool sedang mempertimbangkan untuk menyertai Manchester United dalam percubaan mereka untuk menandatangani penyerang Bologna Joshua Zirkzee, kerana ketua jurulatih baharu Arne Slot dilaporkan mengagumi pemain itu, menurut Caught Offside. Pada masa yang sama, Sky Sports memberitahu kami bahawa United dijangka mencetuskan klausa pelepasan £34 juta dan membawanya ke Old Trafford pada musim panas ini.

 

Shields Gazette mendakwa klausa pelepasan £100 juta dalam kontrak antara Bruno Guimaraes dan Newcastle telah tamat malam tadi. Arsenal, Manchester City dan PSG semuanya berminat dengan perpindahannya.

 

Tottenham telah menawarkan kontrak kepada pertahanan Feyenoord, Lutsharel Geertruida, di tengah-tengah minatnya dari Liverpool dan PSG dalam beberapa minggu kebelakangan ini. (Terperangkap Offside)

Share.
Leave A Reply