Berita Liga Perdana Terkini dan Khabar angin Perpindahan

Berikut ialah perpindahan EPL dan laporan berita daripada akhbar hari ini.

Tetingkap Pemindahan Dibuka

Jendela perpindahan Liga Perdana telah dibuka secara rasmi hari ini, kerana kelab sedang mencari untuk menambah baik skuad mereka menjelang musim 2024/25 yang sudah menarik.

Kelab EPL akan dapat menandatangani pemain sehingga 30 Ogos, apabila tingkap dijadualkan ditutup.

Musim bodoh dibuka secara rasmi, nikmatilah!

Perluasan Tanah Bandar

Stadium rumah Nottingham Forest, City Ground, kini sedang menjalani pengubahsuaian untuk meningkatkan kapasitinya. The Tricky Trees dijangka akan bermain di hadapan lebih 30,000 penonton mulai awal musim depan.

City Ground, stadium rumah Nottingham Forest sejak 1898, akan mengambil inspirasi daripada salah satu stadium yang menganjurkan Piala Dunia FIFA 2022 di Qatar, menggunakan kontena perkapalan untuk mencipta suite hospitaliti baharu, dan skrin besar juga akan dipindahkan.

Perpindahan EPL

Newcastle telah melengkapkan menandatangani bekas pemain pertahanan Bournemouth, Lloyd Kelly selepas tamat kontrak dengan Cherries. Eddie Howe memutuskan dia mahu bekerja dengan Kelly sekali lagi, selepas dia yang membawanya dari Bristol City ke Bournemouth pada 2019. Kelly akan menyertai Magpies pada 1 Julai dengan perjanjian 5 tahun. ( Pengumuman rasmi Newcastle )

Juga rasmi, dan juga dalam kontrak 5 tahun, adalah menandatangani Luis Guilherme oleh West Ham United. Pemain tengah berusia 18 tahun itu menyertai The Hammers dari pasukan Brazil Palmeiras dan perpindahan itu tertakluk kepada pelepasan antarabangsa dan permit kerja. ( Pengumuman rasmi West Ham )

Fabrizio Romano melaporkan bahawa penyerang Aston Villa Jhon Duran ‘mahu perpindahan Chelsea’. Di tengah-tengah rundingan berterusan antara Chelsea dan Villa, Duran bersedia untuk memberi keutamaan kepada The Blues berbanding minat daripada kelab Itali dalam tandatangannya. Satu halangan mungkin ialah Villa mahu pemain dalam perjanjian pertukaran, manakala Conor Gallagher dijangka tidak terlibat.

Menurut Football365, Manchester United telah mengemukakan ‘bida pembukaan yang besar’ untuk penyerang Brentford, Ivan Toney. Tawaran itu difahamkan sekitar £59 juta, iaitu jumlah yang agak tinggi memandangkan kontrak Toney dengan The Bees hanya sah untuk satu tahun lagi. Mengenai subjek ini, talkSPORT memberitahu kami bahawa penilaian Brentford terhadap Toney telah meningkat daripada £80 juta kepada £60 juta.

Penerbitan Itali Il Roma melaporkan bahawa Arsenal telah mengadakan perbincangan dengan Napoli mengenai perjanjian untuk Victor Osimhen. Penyerang Nigeria itu tidak lagi menjadi sasaran Chelsea.

Newcastle akan cuba untuk menandatangani Noni Madueke dari Chelsea jika mereka gagal dalam percubaan mereka untuk mendapatkan bintang Crystal Palace Michael Olise ke St. James’ Park. (CaughtOffside)

Football Insider mengatakan bahawa Liverpool terbuka kepada idea untuk menjual Luis Diaz pada musim panas ini, tetapi hanya jika mereka boleh membuat keuntungan dengan £50 juta yang mereka bayar untuknya.

Arsenal bersedia untuk pergi jauh dalam perlumbaan untuk mendapatkan pemain sayap Athletic Bilbao Nico Williams, kerana Chelsea, Liverpool, Manchester United, Tottenham dan Barcelona juga berminat. (CaughtOffside)

Manchester United juga sedang mencari pemain tengah Bayern Munich Leon Goretzka, kerana difahamkan dia akan bermain pada musim panas ini. (Perpindahan Bola Sepak)

Akhir sekali, The Telegraph melaporkan bahawa Tammy Abraham mungkin berada di landasan untuk kembali ke Liga Perdana. Tottenham telah menyertai Aston Villa dan West Ham dalam perlumbaan untuk mendapatkan khidmatnya.

Share.
Leave A Reply