Berita Liga Perdana Terkini dan Khabar angin Perpindahan

Berikut ialah perpindahan EPL dan laporan berita daripada akhbar hari ini.

Jurulatih Brighton Baharu

Sky Sports Germany melaporkan bahawa Fabian Hürzeler hampir dilantik sebagai jurulatih baharu Brighton and Hove Albion.

Pemain berusia 31 tahun itu bakal menjadi pengurus Liga Perdana yang paling muda, kerana Seagulls telah menawarkan kontrak selama 3 tahun kepadanya.

Dia membimbing kelab Jerman St. Pauli ke promosi musim lalu selepas 18 bulan mengendalikan.

Menandatangani Rekod Meninggalkan Tottenham

Selepas menyertai kelab untuk rekod £53.2 juta dari Lyon pada 2019, Tanguy Ndombele dan Spurs telah mencapai persetujuan untuk menamatkan kontraknya selepas hanya 91 penampilan dan 10 gol dalam 5 tahun di utara London.

Penampilan terakhirnya untuk Lilywhites adalah pada Januari 2022, yang diikuti dengan tempoh pinjaman dengan Lyon, Napoli dan Galatasaray.

Perpindahan EPL

Wolves telah melengkapkan pembelian pemain sayap Braga Rodrigo Gomes. Pemain berusia 20 tahun itu menyertai kami dengan kontrak 5 tahun. Dia adalah produk akademi Braga, setelah menyertai mereka berusia 11 tahun. Gomes mengagumkan setiap kumpulan umur sebelum mendapat penampilan sulung senior pada 2020 pada usia 17 tahun. ( Pengumuman rasmi Wolves )

Outlet Turki Takvim memberitahu kami bahawa penyerang Luton Town Elijah Adebayo berada dalam radar Fenerbahce. The Hatters akan menghadapi kesukaran untuk mengekalkannya selepas penyingkiran mereka.

Chelsea mungkin ingin menjual David Datro Fofana tahun ini, antara pemain lain, untuk mematuhi peraturan PSR menjelang tarikh akhir musim panas akan datang. Dia hanya menyertai Chelsea 18 bulan lalu, dan menghabiskan musim lalu secara pinjaman di Burnley. (The Athletic)

Manchester United menarik diri daripada perjanjian untuk mendapatkan bek tengah Bayern Munich Matthijs de Ligt. Di sebalik kesediaan orang Bavaria untuk menjual, pakej kewangan untuk perpindahan berpotensi terbukti terlalu banyak untuk United. (90 minit)

Football Insider memberitahu kami bahawa Alisson telah menolak “tawaran besar-besaran” daripada kelab Saudi Al Nassr untuk kekal di Liverpool.

Chelsea telah menyertai Arsenal dalam perlumbaan untuk mendapatkan pemain tengah Rennes, Desire Doue. (Le 10 Sport)

Chelsea juga sedang mencari penyerang, dan sedang meneroka perjanjian untuk bekas pemain akademi mereka Dominic Solanke dari Bournemouth. (HITC)

Memandangkan Juventus menghadapi masalah untuk mendapatkan pemain pertahanan Bologna, Riccardo Calafiori ke Turin, mereka kini mempertimbangkan untuk menandatangani Jakub Kiwior dari Arsenal. (Tuttomercatoweb)

Akhir sekali, 2 bit tentang Matty Cash. Pertama, talkSPORT melaporkan bahawa AC Milan telah menghubungi Aston Villa mengenai perjanjian untuk pasukan Poland itu. Bagaimanapun, The Athletic mengatakan bahawa tanda harga Villa ialah £30 juta, yang berkemungkinan terlalu tinggi untuk kelab Itali itu.

Share.
Leave A Reply