Ramalan

Manchester United 3 – 1 Wolverhampton Wanderers

Nota Utama

  • Manchester United adalah pasukan yang cedera pada masa ini dan Erik ten Hag berada di bawah tekanan untuk mengesahkan tempat kelab itu dalam empat teratas Liga Perdana.
  • Wolverhampton Wanderers akhirnya mencapai kestabilan jadual pertengahan dan Julen Idea Lopetegui mula muncul menjelang musim penuh pertamanya sebagai pengurus kelab.

Panduan Borang

Manchester United – WDWLL

Wolverhampton Wanderers – WLWLW

Fakta Padanan

  • Ia memerlukan gol minit ke-76 daripada penjaring terbanyak Marcus Rashford untuk menenggelamkan Wolverhampton Wanderers di Molineux dalam perlawanan terbalik pada bulan Disember. Ini adalah tanda perkara yang baik untuk kelab West Midlands.
  • Manchester United goyah di bahagian pertahanan kerana kecederaan yang dialami oleh Lisandro Martinez dan Raphael Varane. Mereka akan menjadi mangsa yang boleh dicapai untuk Wolves, yang sedang belajar semula bagaimana untuk memburu.

Pemain Utama yang perlu diberi perhatian

Bruno Fernandes

Kepulangan gol Manchester United akan menjadi lebih mengagumkan daripada jika mereka telah membenamkan semua peluang yang dicipta oleh pemain tengah Portugal itu.

Dia kini mendahului liga dalam statistik ini dan sudah pasti dia akan menawarkan lebih banyak ancaman menentang Wolves. Selebihnya terpulang kepada rakan sepasukannya.

Ruben Neves

Rakan sepasukan antarabangsa Fernandes, Ruben Neves adalah nadi Wolverhampton Wanderers. Dia tidak mencipta banyak seperti rakan sejawatannya di Manchester United tetapi dia adalah saluran di mana kebanyakan serangan mereka mengalir. Masterclass midfield dari United akan menghalangnya dan menyebabkan masalah Wolves.

Share.
Leave A Reply