Ramalan

Crystal Palace 2 – 3 Bournemouth

Nota Utama

  • Kedua-dua pasukan berada dalam kurungan penyingkiran terbesar yang pernah dilihat dalam sejarah bola sepak liga sehingga lewat Mac. Kini, mereka hanya bermain sebagai pasukan meja tengah yang selesa. Ia akan menjadi permainan yang menarik untuk neutral.
  • Bournemouth menunjukkan tanda-tanda pasukan penyerang yang serius dan ini akan membimbangkan Roy Hodgson, yang tidak mencari sebarang kekecewaan pada peringkat pertandingan ini.

Panduan Borang

Istana Kristal – WDLWL

Bournemouth – WLWWL

Fakta Padanan

  • Perlawanan songsang berakhir dengan kemenangan selesa 2 – 0 di tempat lawan untuk Palace. Roy Hodgson tidak akan kehilangan kelebihan psikologi itu berbanding Cherry dalam perlawanan ini.
  • Bournemouth dan Crystal Palace mempunyai rekod head-to-head yang hampir sama. The Cherries telah memenangi 30 perlawanan berbanding 27 perlawanan Eagles. Bagaimanapun, hanya segelintir daripada mereka yang pernah berada di Liga Perdana.

Pemain utama

Eberechi Eze

Pemain tengah itu kekal sebagai orang utama untuk pasukan Roy Hodgson dan dia akan menjadi cakar Helang ketika mereka mencapai untuk memetik Ceri dari akarnya.

Marcus Tavernier

Marcus Tavernier ialah pegawai utiliti utama Bournemouth. Dia boleh menggantikan mana-mana rakan sepasukannya dan sama berguna dalam serangan seperti dia dalam pertahanan .

Dia memimpin banyak statistik yang baik dalam pasukan dan dia juga seorang penyudah yang cekap, seperti yang dapat dilihat dalam perlawanan terbaru mereka. Pemacuannya akan diharap untuk menguatkan Ceri menentang Istana.

Share.
Leave A Reply