Ramalan

Brighton 1-2 Tottenham

Lebih 2.5 Gol

Brighton Handicap Asia +1

 

Nota Utama

  • Leandro Trossard telah menjaringkan lima gol dalam tujuh perlawanan Liga Perdana untuk Brighton pada musim ini, termasuk satu hatrik di Liverpool pada perlawanan terakhir. Hanya pada musim 2021-22 (8) pemain Belgium itu telah menjaringkan lebih banyak gol dalam satu kempen Liga Perdana, sementara dia sedang berusaha untuk menjaringkan gol dalam tiga perlawanan secara berturut-turut dalam pertandingan itu buat kali pertamanya.
  • Harry Kane dari Tottenham menjadi pemain pertama yang menjaringkan 100 gol di tempat lawan dalam Liga Perdana semasa kekalahan mereka ketika menentang Arsenal pada perlawanan terakhir. Kane telah menjaringkan lima gol dalam tujuh perlawanan terakhir Liga Perdananya ketika menentang Brighton, termasuk tiga daripada empat gol di Stadium Amex.

 

Panduan Tingkatan

Brighton: SMKMM

Tottenham: KMMSM

 

Fakta-Fakta Perlawanan

  • Brighton telah memenangi dua daripada tiga perlawanan terakhir Liga Perdana mereka ketika menentang Tottenham Hotspur (K1), satu lebih banyak berbanding tujuh perlawanan pertama menentang mereka dalam pertandingan digabungkan (M1 S1 K5).
  • Setelah menang 2-0 di tempat lawan di Brighton and Hove Albion pada bulan Mac, Spurs sedang mencari kemenangan berturut-turut di dalam liga teratas di tempat lawan di Seagulls buat kali pertama sejak satu persembahan tiga kali antara tahun 1980 dan 1982.

 

Pemain utama perlu diperhatikan

Leandro Trossard

Penyerang Belgium itu telah berada dalam prestasi yang sangat cemerlang pada musim ini, dan berkemungkinan menjadi seorang penjaring gol dalam perlawanan ini.

 

Harry Kane

Kane adalah sentiasa menjadi satu ancaman, dan lebih daripada mampu untuk menjaringkan 1 atau 2 gol di sini.

Share.
Leave A Reply