Leicester City

Foxes telah meneruskan permulaan buruk mereka pada musim ini dengan satu persembahan yang membosankan di Arsenal dan tumbang dengan jaringan 4-2.

Gunners sedang berada dalam semangat yang baik dan mereka telah membawa persembahan menyerang mereka yang mengagumkan ke dalam perlawanan menentang pasukan Leicester yang langsung tidak mempunyai jawapan kepada banyak soalan mereka.

Penyerang Brazil, Gabriel Jesus telah memulakan jaringan dengan satu jaringan yang indah di bahagian atas kanan jaring, sebelum menambah satu lagi dengan tandukan daripada satu sepakan sudut. Walaupun Foxes telah menarik dua gol menerusi satu gol sendiri daripada William Salibaa dan James Madisson, Gunners telah terlalu kuat untuk mereka dan akhirnya memenangi perlawanan itu.

Seterusnya untuk Leicester ialah Southampton yang telah berjuang dari ketinggalan dua gol untuk meraih satu mata berharga ketika menentang Leeds.

 

Southampton

Saints telah pulih seketika daripada permulaan buruk mereka pada musim ini yang telah menyaksikan mereka tewas di tangan Tottenham.

Walaupun mereka juga telah bermula dengan hambar di sini ketika Leeds United mendahului dua gol menerusi dua gol daripada Rodrigo, mereka telah menunjukkan sedikit kekuatan mental untuk pulih dan menyamakan kedudukan menerusi gol daripada pemain baharu, Joe Aribo dan Kyle Walker-Peters.

Seterusnya bagi Saints ialah satu perlawanan yang sukar di stadium King Power, yang akan menyaksikan mereka menentang Leicester City. Ini mungkin masa terbaik untuk menghadapi Foxes, memandangkan masalah mereka pada baru-baru ini.

 

Ramalan

Leicester City 1-2 Southampton

Lebih 2.5 Gol

Southampton Handicap Asia +1.00

Share.
Leave A Reply