Manchester United

Selepas kekalahan yang sangat mengecewakan kepada Athletico Madrid dalam Liga Juara-Juara yang mengakibatkan mereka tersingkir dari pusingan 16, Manchester United akan menyasarkan untuk kembali ke 5 teratas dalam jadual mata Liga Perdana apabila mereka melayan kunjungan Leicester City di Stadium Old Trafford hujung minggu ini.

Red Devils gagal mempamerkan prestasi seperti yang diharapkan setakat ini dalam musim ini dan kini sedang bergelut untuk mencari pengurusnya yang seterusnya. Ragnick akan mempunyai sebahagian besar pasukannya untuk dipilih pada hujung minggu ini kerana Man Utd telah mendapat rehat yang secukupnya daripada perlawanan antarabangsa.

 

Leicester City

Leicester City akan menghadapi cabaran yang hebat di hadapan apabila mereka menentang Man Utd dalam perlawanan seterusnya. Foxes mesti sedang yakin selepas memperoleh kemenangan ketika menentang Brentford dalam perlawanan terakhir mereka tetapi secara keseluruhannya tidak mempunyai satu musim yang perlu diingati, dengan Leicester menduduki tempat ke-10 dalam kedudukan carta

Prestasi mereka agak tidak konsisten pada musim ini dengan pasukan Brendan Rodgers sudah mengalami tujuh kekalahan di dalam perjalanan mereka setakat ini. Mereka juga berkemungkinan besar tidak akan mempunyai khidmat Ndidi dan Vardy yang kuat.

 

Ramalan:

Leicester tidak mungkin merosakkan keraian Man Utd di Theater of Dreams dengan penampilan mereka yang tidak konsisten sejak kebelakangan ini. Red Devils sangat memerlukan kemenangan ini dan banyak lagi untuk menyelamatkan musim mereka yang kurang berprestasi. Lebih-lebih lagi jika mereka ingin menarik bakat masa depan apabila pengurus baharu datang. Man Utd sepatutnya meraih kemenangan di sini.

Manchester United 2 – 0 Leicester

Manchester United +1 (Asian Handicap)

Bawah 3 Gol

 

Share.
Leave A Reply