Pilihan Teratas FPL untuk Gameweek 7

 

Satu lagi rehat antarabangsa menanti, jadi ada kemungkinan besar ramai pemain tidak akan mendapat minit penuh. Jika anda mempertimbangkan permainan pertengahan minggu juga, maka anda akan tahu bahawa ini adalah minggu di mana anda perlu berhati-hati dengan pilihan anda.

 

Malah, larian permainan dari sekarang hingga Disember akan menjadi khianat. Itulah sebabnya kami terus memikirkan kepentingan strategi dalam Liga Perdana Fantasi musim ini. Nasib baik, anda meminta kami untuk memecahkan perkara yang perlu anda ketahui setiap minggu sebelum membuat pilihan.

 

Anda juga boleh menyemak semua pratonton kami dengan mengklik di sini .

 

Berikut ialah pilihan utama FPL kami menjelang gameweek 7.

Analisis Minggu Permainan

Beginilah rupa 10 perlawanan hujung minggu ini.

 

 

Minggu lepas memenuhi jangkaan, yang merupakan sesuatu yang semua penganalisis FPL di internet akan bersyukur. Akibatnya, terdapat kemasukan pemindahan Cole Palmer, penggunaan wildcard dan pengurus mengambil mata untuk membawa masuk beberapa pemain yang kini telah menunjukkan bahawa mereka harus berada dalam setiap pasukan FPL.

 

Walau bagaimanapun, kami mengekalkan bahawa permainan ini paling menyeronokkan apabila anda boleh memaksimumkan nilai yang anda boleh peroleh menggunakan gabungan perbezaan dan premium. Dengan itu, berikut ialah lima fakta FPL pantas menjelang minggu ke-7 yang perlu anda ketahui:

 

● Pertahanan Arsenal kekal sebagai tempat terbaik untuk membeli-belah pertahanan premium.

● Dwight McNeil ialah pilihan nilai terbaik antara perbezaan tanpa mengira siapa yang dihadapi oleh Everton.

● Set piece Arsenal hampir tidak dapat dikalahkan bermakna Bukayo Saka kekal lebih berharga daripada Cole Palmer.

● Jhon Duran (£6.1j) kekal sebagai aset berisiko kerana Unai Emery tidak mungkin memberinya permulaan lebih awal daripada Ollie Watkins.

● Liam Delap pada £5.5j ialah pilihan penyerang berbeza terbaik untuk beberapa minggu akan datang.

 

Sekarang, mari kami menganalisis beberapa permainan meja tengah dengan pemain yang berguna untuk strategi FPL anda.

 

Leicester City lwn AFC Bournemouth

Jamie Vardy (£5.7m) adalah pilihan utama di sini tetapi selepas beberapa perlawanan tanpa pulangan, Antoine Semenyo (£5.7m) boleh menemui prestasinya sekali lagi menentang pertahanan Leicester yang bocor. Pemain antarabangsa Ghana itu menikmati 10.3 peratus pemilikan dalam permainan menjelang minggu ke-7, yang bermakna ramai pengurus percaya bahawa perkara boleh berlaku dalam perlawanan ini, di mana Cherries akan bermain di tempat lawan.

Everton lwn Newcastle United

Alexander Isak (£8.3m) mungkin berada di bangku simpanan untuk permainan ini, bergantung pada bagaimana pemulihan kecederaan jari kakinya berkembang, tetapi ramai yang boleh bergantung kepada Anthony Gordon (£7.3m) dan Harvey Barnes (£6.5m) untuk mata apabila ia datang ke Magpies. The Toffees, sementara itu, mempunyai Dwight McNeil (£5.6m), yang pulangannya sangat mengagumkan walaupun Everton menunjukkan prestasi keseluruhan.

Pemain FPL Terbaik untuk Minggu 7

Bryan Mbeumo (£7.4m) – Brentford

Brentford telah mencipta rekod yang berkemungkinan besar akan bertahan selama beberapa dekad akan datang dalam Liga Perdana. The Bees adalah satu-satunya pasukan yang menjaringkan gol pada minit pertama perlawanan dalam Liga Perdana selama tiga minggu permainan berturut-turut. Dua daripada gol ini dijaringkan oleh Mbeumo, yang kini bersama ketiga dalam liga untuk gol (5 gol), yang menjadikannya keperluan mutlak untuk pengurus.

 

Jika ini adalah minggu yang anda pilih untuk menggunakan kad bebas anda, membawa masuk Mbeumo sebelum perlawanan mereka dengan Wolves akan membuahkan hasil. Perpindahan itu juga akan membuahkan hasil dalam jangka masa panjang kerana Brentford hanya mempunyai Manchester United daripada pasukan Liga Perdana yang besar secara tradisinya untuk bersaing sehingga November.

Kai Havertz (£8.2m) – Arsenal

Lima gol Kai Havertz untuk Arsenal musim ini semuanya hadir di Emirates (tiga dalam liga dan satu dalam Liga Juara-Juara UEFA). The Gunners akan berada di tempat sendiri sekali lagi pada minggu ke-7. Liga sudah sedar tentang bahaya yang dimiliki Arsenal dan kini Kai Havertz telah dikembalikan kepada peranannya sebagai pemain sasaran menentang pertahanan bocor Southampton yang baru dinaikkan, ini adalah pemindahan yang masuk akal.

 

Jerman adalah pilihan utama minggu ini di kalangan ramai penganalisis, termasuk mereka dari pengakap FPL rasmi . Bagaimanapun, dia adalah seorang yang menaikkan harga (£8.1m) yang boleh menimbulkan teka-teki kepada pengurus. Penyelesaiannya? Gunakan cip wildcard anda untuk membawa masuk bahasa Jerman.

Riccardo Calafiori (£5.8m) – Arsenal

 

Gabriel Magalhães (£6.2m) adalah pilihan yang lebih baik daripada Calafiori dari pertahanan Arsenal kerana ancaman udaranya, tetapi bakat serangan Riccardo Calafiori menjadikannya pilihan yang lebih murah kepada pemain Brazil itu untuk pengurus yang tidak bersedia menggunakan sebarang cip dahulu. Ini adalah pembelian yang berisiko, bagaimanapun, kerana Ben White mungkin kembali untuk perlawanan Southampton, yang bermakna Calafiori kembali ke bangku simpanan.

 

Walau bagaimanapun, jika Calafiori bermula, tidak mungkin Southampton hampir mencapai matlamat The Gunners, menjamin mata maksimum pengurus (tambah bonus, bergantung pada metrik prestasi lain) daripada pemain Itali itu. Selain itu, apabila anda menganggap bahawa Gabriel tidak bermain minggu lalu menentang Leicester walaupun banyak set piece dan juga gagal mengekalkan rekod bersih, memilih pertahanan Arsenal yang berfikiran menyerang lebih masuk akal untuk minggu ke-7.

Share.
Leave A Reply