Pilihan Teratas FPL untuk Gameweek 8

Cuti antarabangsa FIFA Oktober yang dijadualkan telah tamat dan terdapat tiga minggu perlawanan lagi sehingga minggu berikutnya, jadi bersedialah untuk tertekan!

Ini adalah jenis tekanan yang baik, walaupun, kerana Liga Perdana Fantasi bertujuan untuk menyeronokkan dan santai. Analisis boleh menjadi tekanan, tetapi itulah sebabnya anda mempunyai kami di sini di EPLNews !

Dalam beberapa bahagian seterusnya, kami akan memecahkan minggu yang akan datang, berkongsi pandangan hebat tentang pilihan fantasi dan memberikan tiga pemain terbaik yang mesti ada sebelum minggu perlawanan yang hebat.

Terdapat juga cerapan khas tentang pilihan kapten kerana di sinilah anda mungkin mempunyai nilai paling tinggi selepas rehat antarabangsa.

Teruskan membaca!

Analisis Minggu Permainan

Kami akan memulakan sesuatu dengan dua perlawanan di mana anda boleh mendapatkan nilai terbaik sebagai pengurus sambil anda berusaha mengejar rakan anda dalam liga mini anda.

Tottenham Hotspur lwn West Ham United

London Derby ini akan menjadi salah satu tonton untuk nilai hiburan dan mata! Kapten azimat Spurs, Heung-Min Son (£9.8m) akan kembali, menurut laporan. Ini boleh menyebabkan Brennan Johnson (£6.6m) kehilangan tempatnya dalam pasukan tetapi juri tidak tahu sama ada Ange Postecoglou bersedia untuk meletakkan pemain paling mantapnya di bangku simpanan untuk Son.

Nasihat kami adalah untuk mengekalkan Johnson untuk perlawanan West Ham. The Hammers, sebaliknya, akan mempersembahkan Jarrod Bowen (£7.4m) dan Mohammed Kudus (£6.3m) sebagai pilihan menyerang untuk permainan. Nasihat yang baik adalah untuk mengelakkan pemain pertahanan daripada mana-mana pasukan kerana kedua-dua pasukan mempunyai peluang yang tinggi untuk dibolosi.

Ipswich Town lawan Everton

Kami ada dua nama untuk anda: Liam Delap (£5.7j) dan Dwight McNeil (£5.7j). Ini adalah dua pilihan pembezaan terbaik musim ini setakat ini. Anak lelaki kepada lelaki meriam lengan terkenal, Rory Delap, kini merupakan penjaring terbanyak Ipswich untuk musim ini begitu juga dengan McNeil, yang berkembang maju di bawah Sean Dyche.

Nama lain yang boleh memberikan nilai ialah Dominic Calvert-Lewin dari Everton (£9.8m), yang tidak menunjukkan prestasi terbaiknya musim ini tetapi diketahui menjaringkan gol dalam permainan penyuap terbawah seperti ini.

Pilihan Kapten Terbaik untuk Minggu 8

Erling Haaland (£15.4m) kekal sebagai pilihan kapten terbaik untuk musim ini, terutamanya dengan Manchester City menentang Wolverhampton Wanderers pada minggu ke-8, tetapi berikutan dua kosong, pengurus FPL mungkin mahu mengambil risiko memilih orang lain. Berikut adalah dua pemain lain untuk dipertimbangkan sebelum minggu ke-8.

Dominic Solanke (£7.6m) – Spurs lwn West Ham: Spurs berada di tempat sendiri dan tidak mungkin tewas kepada West Ham. Selain itu, bentuk Solanke serupa dengan pemain Arsenal, Kai Havertz (£9.8m) kerana dia berasa lebih selesa di rumah.

Ollie Watkins (£9.1m) – Fulham lwn Aston Villa: Villa akan bertandang ke Fulham dan walaupun ini bukan perlawanan yang mudah, pasukan yang berpangkalan di Birmingham itu mempunyai banyak perkara untuk dibuktikan musim ini. Watkins, terutamanya, yang tempatnya diancam oleh pemain muda muda John Duran.

Pemain FPL Terbaik untuk Minggu 8

Bryan Mbeumo (£7.5m) – Brentford

Bryan Mbeumo sekali lagi dalam senarai ini kerana Brentford berdepan Manchester United. Keputusan akhir permainan ini tidak penting bagi pengurus FPL selagi orang utama Brentford terus menghantar barangan.

The Bees adalah pasukan pertama yang menjaringkan gol dalam 90 saat pertama daripada empat perlawanan berturut-turut dalam liga dan pemain antarabangsa Cameroon itu menjadi penentu rekod ini. Dengan pertahanan Manchester United yang goyah seterusnya, sukar untuk mengabaikannya menjelang minggu ke-8.

Chris Wood (£6.0m) – Hutan Nottingham

Pemain New Zealand itu telah menggantikan Taiwo Awoniyi dengan berkesan di Nottingham Forest kerana kegagalannya untuk meningkatkan prestasi dengan cepat selepas kecederaannya musim lalu. Dia juga secara konsisten memberikan persembahan untuk Forest, yang telah tamat prestasi pada musim 2024/25.

Wood berada di tempat keempat dalam liga untuk gol dengan empat gol dan merupakan penyerang dengan jaringan terbanyak selepas Haaland dalam liga. Forest mempunyai Crystal Palace di rumah pada minggu ke-8, yang menjadikannya pilihan berbeza yang hebat untuk pasukan anda.

Phil Foden (£9.2m) – Manchester City

Phil Foden mendapat permulaan pertama musim ini pada minggu perlawanan terakhir dan melihat kembali prestasi terbaiknya. City menentang Wolves pada minggu ke-8, yang merupakan perlawanan yang hebat untuk pemain Inggeris itu mendapatkan semula rentaknya. Kecergasan Kevin De Bruyne masih diragui, yang bermakna pemain tengah yang menjaringkan gol itu akan menjadi pilihan terbaik untuk pengurus minggu ini.

Share.
Leave A Reply