Pilihan Teratas FPL untuk Gameweek 4

Rehat antarabangsa pertama musim ini telah selesai dan para pengurus Liga Perdana Fantasi kembali memerah otak mereka untuk strategi terbaik menjelang gameweek 4 yang akan datang.

Minggu ini akan menyaksikan banyak perubahan kepada banyak pasukan dalam permainan dan dalam kehidupan sebenar, kerana beberapa pasukan akan berusaha untuk mengintegrasikan pemain baru mereka dan juga mewujudkan skuad hari perlawanan terima kasih kepada masalah kecergasan yang dialami semasa rehat antarabangsa.

Seperti biasa, kami di sini untuk memberikan anda petua dan analisis FPL terbaik, serta pilihan utama untuk membimbing strategi anda untuk minggu yang akan datang.

Analisis Minggu Permainan

Pergerakan yang ingin tahu berlaku pada hari tarikh akhir jendela perpindahan musim panas yang akan menjadi perhatian ramai pengurus.

Satu perpindahan itu ialah Jadon Sancho ke Chelsea dan satu lagi ialah Raheem Sterling ke Arsenal. Kedua-dua pemain tidak disenangi di kelab induk mereka dan berharap perpindahan pinjaman yang mereka perolehi pada hari tamat akan meremajakan karier mereka. Raheem Sterling kelihatan menarik, terutamanya, berdasarkan klip latihan yang datang dari London Colney. Arsenal akan beraksi di tempat lawan minggu ini dalam Derbi London Utara pertama mereka musim ini, yang boleh menjadi penampilan sulung bekas pemain Manchester City itu untuk Gunners. Tidak mungkin dia akan bermula, bagaimanapun, yang menjadikan tanda harga £6.8 juta sebagai risiko untuk minggu permainan ini.

Sehubungan dengan ini, berikut ialah beberapa permainan yang boleh anda pertimbangkan semasa anda mencipta strategi FPL anda untuk minggu ke-4.

Fulham lawan West Ham United

Ramai yang menyaksikan apa yang Mohammed Kudus (£6.4m) mampu lakukan sejurus sebelum rehat antarabangsa apabila Hammers menjadi tuan rumah Manchester City. Dia tidak memberikan banyak persembahan, tetapi derby London ini adalah tempat yang sesuai untuknya bangkit dan berlari. Sementara itu, rakan penyerangnya, Jarrod Bowen (£7.5m) telah menjaringkan satu gol dan bertanggungjawab untuk gol sendiri Ruben Dias dalam kekalahan mereka kepada City sejurus sebelum rehat antarabangsa.

Tuan rumah mereka mempunyai Emile Smith-Rowe (£5.6m) dan Adama Traore (£5.0m) untuk menentang mereka, dengan wildcard/perbezaan dalam Alex Iwobi (£5.5m) dan Antonee Robinson (£4.5m), kedua-duanya boleh berbahaya pada hari-hari mereka.

Aston Villa lwn Everton

Ini adalah perlawanan yang dibuat untuk Ollie Watkins (£8.9m), tetapi penyerang itu masih belum beraksi. Dia membantu gol dalam perlawanan terakhir Villa sebelum rehat antarabangsa tetapi terdapat juga kebimbangan mengenai kecergasannya memasuki minggu ke-4. Sekiranya dia tidak hadir, Morgan Rogers (£5.1m) dan Jhon Duran (£6.0m) adalah pilihan yang baik untuk dipilih menentang Everton pimpinan Sean Dyche.

Amadou Onana (£5.1m) telah menjadi pendedahan sejak berpindah ke pasukan Unai Emery dan kini akan menentang bekas pasukannya dalam perlawanan yang dia dijangka menyumbang secara bermakna, menjadikannya satu lagi pilihan yang layak daripada permainan.

Pemain FPL terbaik untuk Gameweek 4

Danny Welbeck (£5.7m) – Brighton and Hove Albion

Brighton dan Hove Albion mempunyai 7 daripada kemungkinan 9 mata daripada tiga perlawanan pembukaan musim ini dan kebanyakannya adalah terima kasih kepada Danny Welbeck, yang kini boleh dianggap sebagai penyerang veteran dalam Liga Perdana .

Mereka akan menentang pasukan yang baru dinaikkan pangkat, Ipswich Town pada minggu ke-4 di tempat sendiri. Ini adalah permainan untuk ramai pengurus yang mempunyai aset Brighton untuk menyerlah, tetapi Welbeck adalah pilihan kami kerana harganya berbanding penyerang lain dalam permainan musim ini. Seagulls juga mempunyai Nottingham Forest (H) yang muncul selepas Ipswich, yang menjadikan Welbeck prospek yang lebih menarik untuk pengurus.

Eberechi Eze (£6.9m) – Istana Kristal

Eberechi Eze dinafikan gol pada hari pembukaan dan gagal menghasilkan sebarang mata penting pada minggu ke-2. Bagaimanapun, pengurus yang mengekalkan kepercayaan diberi ganjaran 10 mata daripada pusat kreatif utama Crystal Palace hasil jaringannya yang membantu mereka memperoleh satu mata menentang Chelsea dalam minggu ke-3, sebelum rehat antarabangsa.

The Eagles mengalu-alukan Leicester City yang baru dinaikkan pangkat ke Selhurst Park pada minggu ke-4 dan ini memberi peluang kepada pemain antarabangsa England itu untuk mencipta lebih banyak lagi dan mendapatkan sumbangan gol berkat peranannya dalam pasukan. Statistik pembukaannya adalah yang terbaik dalam liga, dengan 15 pukulan ke arah golnya hanya berjaya diatasi di bahagian itu oleh pemain Bournemouth Antoine Semenyo (17).

Nicolas Jackson (£7.6m) – Chelsea

Pilihan Nicolas Jackson kami sebagai salah satu daripada tiga pek teratas kami untuk perlawanan minggu ke-4 adalah kerana perlawanan Chelsea dalam beberapa minggu akan datang sebelum rehat antarabangsa seterusnya. The Blues akan menentang AFC Bournemouth pada minggu ke-4 dan selepas itu, akan menentang West Ham (A), Brighton (H) dan Nottingham Forest (H) dalam susunan itu.

Mungkin berisiko untuk bertaruh pada Chelsea dalam permainan ini kerana sifat mereka yang tidak menentu tetapi ini adalah larian yang kita boleh jangkakan mereka akan mendapat keputusan. Dan setiap kali Chelsea mendapat keputusan, Jackson telah membuktikan dirinya, menjadikannya pilihan yang hebat untuk minggu ke-4 dan masa terdekat.

Share.
Leave A Reply