Kemas Kini Hari Tarikh Akhir Pemindahan

EPLNews akan membawakan anda kemas kini tetap hari ini, dengan kedua-dua khabar angin dan pengesahan pemindahan EPL. Anda juga boleh mengikuti halaman Facebook kami untuk maklumat lanjut.

Kami masih menunggu beberapa langkah yang lebih besar untuk disahkan dan kami akan membawa anda berita apabila ia berlaku. Sementara itu, inilah yang telah berlaku sejak beberapa jam yang lalu.

DISAHKAN: Pemain pertahanan penuh Kevin Mbabu telah meninggalkan Fulham secara perpindahan tetap ke Midtjylland, setelah menandatangani kontrak dua tahun dengan pasukan Denmark. ( Pengumuman rasmi Fulham )

Wolves sedang mencari untuk menandatangani perjanjian dengan Ajax untuk pemain sayap berusia 20 tahun, Carlos Forbs. Ia akan menjadi pinjaman awal dengan pilihan untuk membeli musim panas akan datang dengan harga £11.3 juta.

DISAHKAN: Turut meninggalkan Fulham ialah pemain pertahanan tengah berusia 21 tahun, Ibane Bowat, yang telah menandatangani kontrak tiga tahun (dengan pilihan untuk setahun lagi) dengan Portsmouth hari ini. ( Pengumuman rasmi Fulham )

Masih tiada yang baru selain niat di barisan Jadon Sancho. Chelsea masih dijangka menandatangani pemain sayap Manchester United itu hari ini, tetapi belum ada perjanjian rasmi dibuat setakat ini.

Pemain sayap muda Liverpool Ben Doak bersedia untuk menghabiskan musim ini secara pinjaman di Middlesbrough, yang dilaporkan telah menewaskan Hull City untuk mendapatkan khidmatnya.

DISAHKAN: Chelsea berjaya menghantar sekurang-kurangnya seorang penjaga gol, dengan Djordje Petrovic akan menyertai Strasbourg secara pinjaman untuk musim ini. Kelab Perancis itu adalah sebahagian daripada entiti berbilang kelab yang sama seperti Blues. ( Pengumuman rasmi Chelsea )

Perpindahan tetap pertahanan tengah Everton, Mason Holgate ke Olympique Lyon telah gagal, jadi kini nampaknya dia akan menghabiskan 2024/25 secara pinjaman dengan Sheffield Wednesday. Agak setitik.

Pengurus Aston Villa Unai Emery berkata bahawa dia “sangat gembira” dengan perniagaan kelab pada musim panas ini, menjadikannya mungkin malam yang tenang di Birmingham pada hari tarikh akhir.

Wolves mungkin berpisah dengan Daniel Podence, yang hampir menyertai kelab Saudi Al-Shabab dalam perjanjian £5 juta. Perjanjian itu dikatakan termasuk klausa “jualan besar”, menurut Telegraph.

Selepas penjualan Sam Johnstone, nampaknya Crystal Palace kekurangan penjaga gol, jadi mereka sedang mencari untuk membawa masuk Matt Turner dari Nottingham Forest secara pinjaman untuk baki musim ini, menurut The Athletic.

Bercakap mengenainya, Nottingham Forest telah pun mendapatkan khidmat penjaga gol hari ini, membawa masuk pemain Manchester City George Murray-Jones dengan kontrak tiga tahun, dengan pilihan lanjutan setahun.

Perpindahan James Ward-Prowse ke Nottingham Forest semakin hampir, dengan pemain tengah West Ham itu sedang menjalani pemeriksaan kesihatan sebelum menandatangani kontrak pinjaman selama setahun tanpa pilihan atau kewajipan untuk membeli lewat hari ini.

Share.
Leave A Reply