Hari Tarikh Akhir Perpindahan Sudah Ada!

Manuel Ugarte ke Manchester United

Perjanjian yang telah berlangsung hampir sepanjang musim panas dan kini kelihatan seperti akhirnya akan menjadi kenyataan. Terdapat perjanjian untuk PSG menerima £42 juta di hadapan dan tambahan £8.4 juta lagi.

Ini akan menyaksikan kakitangan United jangka panjang Scott McTominay meninggalkan kelab untuk menyertai Napoli.

Saga Ivan Toney

Yang ini masih sangat di udara. Sudah jelas bahawa Brentford mahu menjual selepas tidak memasukkan penyerang bintang mereka dalam mana-mana tiga perlawanan yang telah mereka mainkan musim ini. The Bees bahkan telah menurunkan harga permintaan mereka daripada £50 kepada £40 juta.

Tetapi di manakah orang Inggeris itu akan berakhir? Terdapat minat sepanjang musim panas daripada pemain seperti Chelsea dan Manchester United, tetapi tawaran penting daripada Al-Ahli telah dikemukakan kepada Toney, jadi dia mungkin tidak akan berada dalam Liga Perdana pada penghujung hari.

Menarik.

Adakah Liverpool akan Menambah Kedudukan Mereka?

Selepas menjadi pasukan terakhir yang akhirnya memeterai perjanjian untuk musim panas ini dan membawa masuk Federico Chiesa dari Juventus, bolehkah kita mengharapkan lebih banyak aktiviti daripada Liverpool?

Kemungkinan besar hanya akan ada keluar hari ini dari Anfield. Ben Doak dan Caoimhin Kelleher kedua-duanya boleh pergi, sama ada secara pinjaman atau tetap, bersama-sama dengan beberapa anak muda lain.

Mari lihat apa yang dibawa oleh hari itu untuk The Reds.

Raheem Sterling

Demi masih melihat Raheem Sterling di padang bola sepak antara sekarang dan Januari, kami di sini di EPLNews berharap dia akan keluar dari Chelsea hari ini.

Destinasi yang paling berkemungkinan pada masa ini nampaknya adalah Manchester United, tetapi terdapat kedengaran tentang minat daripada Aston Villa juga.

Satu perkara yang pasti: Maresca tidak memasukkan Sterling dalam rancangannya.

Keluar Bersatu Jadon Sancho

Situasi yang sama seperti Sterling di Chelsea, Sancho perlu meninggalkan Manchester United untuk bermain bola sepak musim ini.

Apa yang mengejutkan, mungkin Chelsea yang memberinya laluan melarikan diri dari Old Trafford, dengan pertukaran melibatkan Sterling sedang dibincangkan secara intensif.

Membantu Borussia Dortmund ke final UCL musim lalu sudah tentu menaikkan semula reputasi Sancho, jadi kita mungkin melihat lebih banyak minat terhadapnya pada penghujung hari ini.

Bertali untuk perjalanan hari tarikh akhir!

Share.
Leave A Reply