Berita Liga Perdana Terkini dan Khabar angin Perpindahan

Dengan penutupan tingkap esok, masih banyak cerita menarik yang berlaku. Ikuti semua langkah dengan ringkasan pemindahan EPL kami hari ini dan esok.

Perpindahan EPL

Brentford telah mengesahkan menandatangani pemain sayap Gremio, Gustavo Nunes. Pemain berusia 18 tahun itu menyertainya dengan bayaran yang dilaporkan sebanyak £10 juta dan telah menandatangani kontrak selama enam tahun, dengan Bees memegang pilihan untuk melanjutkannya selama dua lagi. ( Pengumuman rasmi Brentford )

Selepas bermain bola sepak Liga Perdana bersama Luton musim lalu, pemain sayap Chiedozie Ogbene kini telah menyertai Ipswich untuk empat tahun akan datang. Kami faham bahawa yuran perpindahan yang dibayar oleh Tractor Boys berjumlah £8 juta. ( Pengumuman rasmi Ipswich )

Bournemouth telah mendapatkan Kepa Arrizabalaga secara pinjaman daripada Chelsea untuk tempoh musim ini. Perpindahan ini dibuat selepas dia menyambung kontraknya bersama The Blues selama setahun lagi. ( Pengumuman rasmi Bournemouth )

Seorang lagi penjaga gol berprofil tinggi mungkin akan berpindah kerana Southampton hampir membawa masuk pemain bersih Arsenal Aaron Ramsdale secara perpindahan tetap dengan bayaran £18 juta, berpotensi meningkat kepada £25 juta. Dia difahamkan dijadualkan menjalani pemeriksaan perubatan dengan kelab pantai selatan itu hari ini. (Sukan Langit)

Pemain tengah Liverpool Stefan Bajčetić bersedia untuk tempoh pinjaman dengan RB Salzburg, pasukan yang kini dilatih oleh bekas penolong pengurus The Reds, Pep Lijnders. Walaupun percubaan lewat dari Barcelona untuk merampas perjanjian itu, Bajčetić akan menuju ke Salzburg dengan pinjaman sepanjang musim tanpa pilihan atau kewajipan untuk membeli. (TEAMtalk)

Pemain tengah Benfica berusia 19 tahun Rafael Luis menarik minat kedua-dua Chelsea dan Manchester City, menurut outlet Portugis zerozero. Dia mempunyai klausa pelepasan £42.1 juta dalam kontraknya.

Fabrizio Romano memberitahu kami bahawa Real Betis sedang meningkatkan usaha mereka untuk menandatangani pemain tengah Tottenham Giovani Lo Celso sebagai pengganti Nabil Fekir, yang hampir berpindah ke Liga Pro Saudi.

Selepas gagal memeterai perjanjian untuk pemain sayap West Bromwich Albion Tom Fellows, Southampton akan cuba menandatangani Maxwel Cornet dari West Ham, menurut laporan dari Mail.

Memandangkan spekulasi selama berbulan-bulan di sekitar Jhon Duran, dapat difahami bahawa Aston Villa sedang membuat perancangan sekiranya dia akhirnya pergi. Football Insider mendakwa jika Duran keluar dari kelab, Villa akan bermain lewat untuk menandatangani penyerang AS Roma, Tammy Abraham.

Share.
Leave A Reply