Berita Liga Perdana Terkini dan Khabar angin Perpindahan

 

Tidak banyak masa yang tinggal di tingkap musim panas, jadi adalah selamat untuk mengatakan bahawa khabar angin semakin panas. Teruskan membaca untuk mendapatkan maklumat terkini mengenai pemindahan, berita dan laporan EPL.

Eriksson Meninggal Dunia

Dunia bola sepak meratapi pemergian pengurus bola sepak Sweden, Sven-Göran Eriksson pada usia 76 tahun, selepas lama bertarung dengan kanser pankreas.

 

Dia bertanggungjawab ke atas pasukan kebangsaan England antara 2001 dan 2006, serta Manchester City dalam Liga Perdana Inggeris.

 

Semua orang di EPLNews menyampaikan ucapan takziah kepada keluarga, rakan dan peminat Eriksson.

Perpindahan EPL

Brighton telah mengesahkan menandatangani pemain tengah Denmark Matt O’Riley dari Celtic Glasgow dalam perjanjian yang dilaporkan bernilai £25 juta. Kontraknya dengan Seagulls akan berlangsung selama lima tahun. ( Pengumuman rasmi Brighton )

 

Eddie Nketiah nampaknya sangat hampir untuk beralih ke Crystal Palace, kerana Arsenal dilaporkan telah menerima tawaran £25 juta (tambah £5 juta sebagai tambahan), menurut The Athletic.

 

 

ESPN memberitahu kami bahawa Manchester United bersedia untuk mengumumkan perpindahan pemain tengah PSG Manuel Ugarte esok, sebaik sahaja kontrak ditandatangani.

 

Liverpool masih mengintai pengukuhan di bek tengah, dengan TEAMtalk melaporkan bahawa sasaran utama mereka ialah Marc Guehi dari Crystal Palace dan Piero Hincapie dari Leverkusen. Bagaimanapun, Daily Mail mengatakan bahawa Guehi akhirnya hampir berpindah ke Newcastle, selepas tawaran kelima Magpies untuknya (bernilai £70 juta) akhirnya diterima oleh Palace.

 

Penyerang Brighton, Evan Ferguson mungkin menjadi subjek perebutan perpindahan antara Arsenal dan Manchester City dalam empat hari terakhir jendela ini, jika laporan dari Football Transfers dipercayai.

 

Bercakap mengenai Manchester City, mereka telah bersetuju untuk menjual Joao Cancelo kepada Al Hilal pada harga kira-kira £21 juta, sementara mencapai syarat peribadi tidak dipercayai sebagai halangan. (BBC)

 

Selepas banyak spekulasi mengenai di mana Raheem Sterling mungkin akan berakhir ketika dia ditolak keluar dari kelab di Chelsea, wartawan David Ornstein melaporkan bahawa Aston Villa tidak berminat dengan pemain sayap itu, walaupun dikaitkan dengan beberapa hari kebelakangan ini.

 

 

Akhir sekali, nampaknya Nottingham Forest akan menjadi kelab pertama yang membuat tawaran untuk pemain tengah West Ham United James Ward-Prowse, menurut laporan dari Football Insider.

Share.
Leave A Reply