Berita Liga Perdana Terkini dan Khabar angin Perpindahan

Liga Perdana musim 2024/25 mungkin telah bermula tetapi aktiviti perpindahan masih rancak. Berikut ialah perpindahan EPL dan laporan berita daripada akhbar hari ini.

Perpindahan EPL

Penyerang Brentford, Ivan Toney menjadi subjek bidaan daripada Al-Ahli, menurut Sky Sports. Setakat ini tiada apa yang dipersetujui, walaupun pemain Inggeris itu diketepikan daripada skuad Bees yang berdepan Crystal Palace semalam. Sementara itu, Manchester United sanggup menunggu sehingga hari terakhir jendela untuk membuat perpindahan untuk Toney, dengan harapan Brentford akan menurunkan harga yang diminta mereka.

Leicester City telah bersetuju dengan bayaran lebih £20 juta untuk pemain tengah Tottenham Oliver Skipp dan pengumuman mungkin akan datang tidak lama lagi. (The Athletic)

Liverpool melihat bek tengah Crystal Palace Marc Guehi sebagai rakan kongsi yang ideal kepada Ibrahima Konate untuk masa depan, jadi mereka mungkin akan berdepan dengan Newcastle dalam usaha membawanya ke Anfield. (Fichajes)

The Mirror melaporkan bahawa Juventus berminat untuk menjual Federico Chiesa pada musim panas ini, dengan Chelsea, Liverpool dan Newcastle semuanya telah dikaitkan dengan pemain sayap itu.

Kembali dengan The Athletic, kita mengetahui bahawa jika penyerang Atletico Madrid, Joao Felix tidak menyertai Chelsea, terdapat kemungkinan besar Conor Gallagher tidak melakukan pertukaran sebaliknya. Untuk situasi itu, Atletico sedang mempertimbangkan untuk membuat tawaran kepada Valencia untuk mendapatkan Javi Guerra.

Akhbar Sepanyol AS memberitahu kami bahawa Arsenal akan menghadapi pertempuran dengan Real Madrid jika mereka mahu membawa masuk pemain pertahanan tengah berusia 18 tahun Vitor Reis dari Palmeiras.

Liverpool tidak mahu mendapatkan khidmat pemain sayap PSV Johan Bakayoko bulan ini, menurut Football Insider.

Bukan rahsia lagi bahawa skuad Chelsea memerlukan pemangkasan, jadi mereka berharap untuk menurunkan Raheem Sterling, Ben Chilwell, Armando Broja dan Trevoh Chalobah sebelum akhir jendela perpindahan. Chilwell mendapat minat, terutamanya dari Manchester United. (CaughtOffside)

Giovani Lo Celso berada di tingkap kedai Tottenham pada harga £13 juta, jadi Aston Villa, AS Roma dan Real Betis semuanya berminat. (Fichajes)

Walaupun terdapat minat terhadapnya dari Liga Pro Saudi, destinasi kemungkinan besar penyerang AS Roma Tammy Abraham nampaknya adalah Liga Perdana , di mana dia akan menyertai West Ham United, seperti yang didakwa oleh Gazzetta dello Sport.

Share.
Leave A Reply