Berita Liga Perdana Terkini dan Khabar angin Perpindahan

Berikut ialah perpindahan EPL dan laporan berita daripada akhbar hari ini.

Perpindahan EPL

Bruno Fernandes telah menandatangani kontrak baharu bersama Manchester United. Perjanjian pemain tengah berusia 29 tahun itu kini akan berlangsung sehingga Jun 2027. ( Pengumuman rasmi Manchester United )

Pemain sayap Brighton, Ibrahim Osman telah meninggalkan kelab itu secara pinjaman selama semusim kepada Feyenoord. Dia menyertai kelab Inggeris pada musim panas ini selepas perjanjian dengan Nordsjaelland pada bulan Januari, dan kini akan dipinjamkan ke pasukan Eredivisie untuk mendapatkan lebih banyak minit di atas padang. ( Pengumuman rasmi Brighton )

Penyerang Leeds Georginio Rutter secara lisan telah bersetuju untuk menyertai Brighton, menurut Sky Sports Germany. The Seagulls dilaporkan telah mengaktifkan klausa pelepasan £40 juta dalam kontraknya dan ujian perubatan mungkin ada dalam tempoh 48 jam akan datang.

Wolves merancang untuk menggantikan Pedro Neto, yang pergi ke Chelsea beberapa hari lalu, dengan penyerang Brentford, Yoane Wissa, menurut laporan dari Sky Sports.

Arsenal sedang meningkatkan usaha mereka untuk membawa pemain tengah Real Sociedad, Mikel Merino ke Stadium Emirates, dengan pengarah sukan Edu kini berada di Sepanyol untuk mencapai persetujuan. Istilah peribadi dipercayai tidak menjadi penghalang. (The Athletic)

HITC melaporkan bahawa Arsenal, Liverpool, Manchester City dan Manchester United semuanya telah ditawarkan peluang untuk menandatangani pemain tengah Al-Arabi Marco Verratti pada musim panas ini.

Pemain baharu Liga Perdana Inggeris, Ipswich Town hampir menandatangani Kalvin Phillips dari Manchester City secara pinjaman untuk musim ini. (Telegraf)

West Ham masih berminat dengan penyerang AS Roma, Tammy Abraham. Lelaki Inggeris itu boleh didapati untuk dijual jika tawaran sebanyak £25 juta datang kepada Roma. (Gazetta dello Sport)

Share.
Leave A Reply