Berita Liga Perdana Terkini dan Khabar angin Perpindahan

Berikut ialah perpindahan EPL dan laporan berita daripada akhbar hari ini.

Tarikh Percubaan Bandar

Butiran mengenai perbicaraan Manchester City untuk 115 pertuduhan mereka kini telah didedahkan, dengan perbicaraan akan bermula pada pertengahan hingga akhir September dan dijangka berlangsung selama 10 minggu, manakala keputusan ahli suruhanjaya mungkin akan datang pada awal tahun depan .

City boleh didenda, dikenakan mata atau, jika pertuduhan paling serius terbukti, malah diturunkan daripada Liga Perdana.

Perpindahan EPL

Sementara masih menunggu untuk membuat pembelian pertama mereka pada musim panas, Liverpool telah menjual Fabio Carvalho kepada Brentford dengan harga £27.5 juta yang dilaporkan. Pemain tengah Portugis yang bertubuh kecil itu telah menandatangani kontrak lima tahun bersama The Bees. ( Pengumuman rasmi Brentford )

Leicester City telah mengesahkan ketibaan Facundo Buonanotte secara pinjaman selama semusim daripada Brighton. ( Pengumuman rasmi Leicester )

Manchester City telah berpisah dengan Julian Alvarez, mengesahkan perpindahan tetapnya ke Atletico Madrid. Yuran perpindahan difahamkan sebagai permulaan £64.4 juta, dengan tambahan £17.1 juta lagi berpotensi. Kontraknya bersama kelab ibu kota Sepanyol itu akan berjalan selama enam tahun. ( Pengumuman rasmi Manchester City )

Tottenham telah mengesahkan penjualan bek kanan Emerson Royal kepada AC Milan. Pemain berusia 25 tahun itu telah menandatangani kontrak empat tahun (ditambah pilihan untuk setahun tambahan) dengan kelab Itali itu dan yuran perpindahan yang dilaporkan berjumlah £12.8 juta, dengan tambahan £2.5 juta. ( Pengumuman rasmi Tottenham )

Sky Sports memberitahu kami bahawa Martin Zubimendi telah menolak peluang untuk menyertai Liverpool pada musim panas ini, sebaliknya memilih untuk terus bersama Real Sociedad. Dia secara meluas dijangka meninggalkan kelab Sepanyol itu musim panas ini, tetapi kini telah memilih untuk meneruskan di Anoeta. The Athletic membuat susulan dengan mendakwa bahawa Liverpool tidak mungkin cuba membawa masuk seorang lagi pemain tengah bertahan ke Anfield pada musim panas ini.

Football Insider mengatakan bahawa Arsenal menjadikan perpindahan pemain tengah Real Sociedad, Mikel Merino sebagai keutamaan mereka untuk baki jendela perpindahan, tetapi mereka mungkin akan membuat perpindahan untuk penyerang terkemuka juga.

Penerbitan Portugis Record melaporkan bahawa Atletico Madrid telah menolak tawaran awal £29.8 juta daripada Chelsea untuk Joao Felix.

Bruno Fernandes bersedia untuk menandatangani kontrak baharu dengan Manchester United, yang akan menyaksikan dia melanjutkan tempohnya di Old Trafford sehingga 2027, menurut Sky Sports.

Penerbitan Sepanyol El Nacional melaporkan bahawa pemain tengah Tottenham Giovani Lo Celso mungkin akan berpindah pada musim panas ini. Pemain Argentina itu difahamkan bukan sebahagian daripada rancangan Ange Postecoglou untuk musim baharu dan pasukan Sepanyol Sevilla dan Real Betis berminat dengan pemain itu.

Akhir sekali, dari Manchester Evening News kita mengetahui bahawa Kalvin Phillips berkemungkinan meninggalkan Manchester City bulan ini, dengan Everton, Fulham dan Ipswich yang baru dinaikkan pangkat semuanya berminat dengan pemain tengah Inggeris itu.

Share.
Leave A Reply