Berita Liga Perdana Terkini dan Khabar angin Perpindahan

 

Berikut ialah perpindahan EPL dan laporan berita daripada akhbar hari ini.

Perpindahan EPL

Pada hari yang lain, satu lagi pembelian untuk West Ham kerana mereka telah mengesahkan ketibaan Guido Rodriguez secara percuma. Pemenang Piala Dunia berusia 30 tahun bersama Argentina itu menyertai The Hammers selepas tamat kontrak bersama kelab Sepanyol, Real Betis. ( Pengumuman rasmi West Ham )

 

Manchester City bersedia untuk menyaingi Tottenham untuk mendapatkan tandatangan pemain sayap Wolves Pedro Neto. Pep Guardiola berminat untuk mengukuhkan lagi serangannya selepas ketibaan Savinho dan telah mengenal pasti Neto sebagai orang yang tepat untuk tugas itu. Spurs telah dikaitkan dengan pemain Portugis sepanjang musim panas dan kini mungkin menghadapi masalah membawanya ke London, menurut Telegraph.

 

Fabrizio Romano berkata “ada perasaan” bahawa persetujuan boleh dicapai antara West Ham dan Manchester United untuk memudahkan Aaron Wan-Bissaka keluar dari Old Trafford, kerana Red Devils sedang mencari untuk menjualnya dengan baki satu tahun dalam kontraknya dan membawa di Noussair Mazraoui dari Bayern Munich sebagai penggantinya.

 

Newcastle boleh menerima rangsangan dengan harapan mereka untuk menandatangani perjanjian dengan Crystal Palace untuk bek tengah Marc Guehi. Menurut L’Equipe, Palace sedang berunding dengan Wolfsburg untuk penggantian Guehi, Maxence Lacroix.

 

 

Sekali lagi dengan Fabrizio Romano, kami mendengar bahawa Brentford hampir memeterai perjanjian pinjaman untuk pemain tengah Napoli Jens Cajuste. Perjanjian itu akan termasuk pilihan £10.3 juta untuk dibeli pada akhir musim. Dan Napoli nampaknya ingin menebus pemergian Cajuste dengan menandatangani Billy Gilmour dari Brighton.

 

Athletic memberitahu kami bahawa Manchester United telah meninggalkan usaha mereka untuk mendapatkan pemain tengah pertahanan PSG Manuel Ugarte kerana harga yang diminta kelab Perancis itu: £51.4 juta. Jumlah itu hampir sama dengan apa yang dibayar PSG kepada Sporting untuk pemain itu tahun lepas dan mereka berminat untuk tidak menerima kerugian dalam perjanjian ini.

 

Tetapi satu perjanjian yang mungkin berlaku antara Manchester United dan PSG melibatkan Jadon Sancho. Menurut Sky Sports, pemain Inggeris itu akan terbuka untuk menyertai juara Perancis itu, yang telah membuka perbincangan dengan United mengenai perjanjian.

 

Penerbitan Sepanyol Tribuna Deportiva mendakwa bahawa Aston Villa sedar bahawa Atletico Madrid menghadapi masalah mencari kelab yang berminat dengan Joao Felix, jadi mereka merancang untuk mengambil kesempatan daripada situasi itu. Selepas Villa menurunkan Jhon Duran, mereka akan membuat tawaran rendah untuk Felix, dengan harapan ia cukup untuk meyakinkan Atletico untuk menjual.

 

Liverpool sedang mencari untuk membawa masuk penjaga gol Valencia, Giorgi Mamardashvili dengan harga kira-kira £25.8 juta dan meminjamkannya sehingga Alisson memutuskan untuk meninggalkan The Reds, jika laporan dari El Nacional dipercayai. Bournemouth adalah satu destinasi yang disebut untuk penjaga gol Georgia.

 

Tottenham mungkin perlu menjual Richarlison, yang sedang menarik minat kelab Liga Pro Saudi, sebelum menandatangani perjanjian dengan Bournemouth untuk Dominic Solanke. Walau bagaimanapun, laporan daripada Evening Standard membawa kami untuk mempercayai bahawa kedua-dua pemindahan berkemungkinan.

 

 

Dan yang terakhir, Mats Hummels, kini ejen bebas selepas pemergiannya dari Borussia Dortmund, menjadi subjek minat Brighton dan West Ham, menurut Sky Sports Germany.

 

 

Share.
Leave A Reply