Berita Liga Perdana Terkini dan Khabar angin Perpindahan

 

Berikut ialah perpindahan EPL dan laporan berita daripada akhbar hari ini.

Perpindahan EPL

West Ham telah mengesahkan kedatangan Niclas Füllkrug dari Borussia Dortmund. Penyerang berusia 31 tahun itu menyertai The Hammers dengan kontrak empat tahun dan yuran perpindahan dipercayai sekitar £27 juta. ( Pengumuman rasmi West Ham )

 

Sky Sports mendakwa bahawa perjanjian telah dipersetujui antara Manchester City dan Atletico Madrid yang akan menyaksikan juara EPL itu memperoleh £81 juta untuk Julian Alvarez. Yuran pendahuluan ialah £64 juta, manakala £17 juta lagi mewakili potensi tambahan. Jumlah itu akan menjadikannya sebagai jualan rekod untuk City.

 

Selepas Liverpool telah menolak tawaran £14 juta dari Southampton untuk Fabio Carvalho, pemain itu kini menarik minat dari Leicester juga. The Foxes telah cuba membawanya secara pinjaman pada Januari, tetapi sebaliknya dia menyertai Hull City. (Sukan Langit)

 

Kini setelah pengambilalihan Alvarez hampir selesai dan Alexander Sørloth telah menyertai mereka minggu lalu juga, Atletico Madrid lebih bersedia untuk berpisah dengan Samu Omorodion. Pemain Sepanyol berusia 20 tahun itu telah berada dalam radar Chelsea sepanjang musim panas. Conor Gallagher bergerak ke arah lain mungkin membuatkan kedua-dua kelab bersedia untuk berurusan dengan satu sama lain lebih jauh. Chelsea telah menyaksikan bidaan £27.4 juta untuk Omorodion ditolak pada bulan Jun dan kini dipercayai mereka perlu membayar £34.4 juta untuk mendapatkan khidmatnya. (90 minit)

 

 

Newcastle dijangka kembali ke Crystal Palace dengan tawaran kedua untuk bek tengah Marc Guehi, selepas tawaran pertama mereka ditolak. Palace menilai pemain Inggeris berusia 24 tahun itu pada £60 juta, menurut Sky Sports.

 

William Osula dijadualkan menjalani pemeriksaan perubatan menjelang perpindahannya dari Sheffield United ke Newcastle. The Magpies akan membayar £10 juta untuk penyerang itu, dengan tambahan £5 juta lagi. (Sukan Langit)

 

 

Share.
Leave A Reply