Berita Liga Perdana Terkini dan Khabar angin Perpindahan

Berikut ialah perpindahan EPL dan laporan berita daripada akhbar hari ini.

Kecederaan Liga Perdana

Musim masih belum bermula, dan di sini kita perlu bercakap tentang kecederaan.

Terdapat beberapa perkembangan penting pada musim panas ini mengenai perpindahan, tetapi pemain baharu yang berkilat itu selamat daripada pepijat kecederaan. Memandangkan permulaan musim kini tinggal kurang daripada dua minggu lagi, terdapat beberapa pemain penting yang terkeluar, tetapi beberapa daripada mereka mungkin masih dapat kembali tepat pada masanya untuk perlawanan hari pertama.

Kieran Tierney dari Arsenal dan Takehiro Tomiyasu masing-masing sedang pulih daripada kecederaan hamstring dan lutut, penyerang baharu Brentford, Igor Thiago telah mengalami koyakan meniskus yang memerlukan pembedahan dan mungkin menghalangnya sehingga tahun baru, manakala Manchester United juga mengalami nasib malang setakat ini. musim panas. Bek tengah baru Leny Yoro telah mengalami kecederaan kaki dalam perlawanan pramusim pertama mereka dan mungkin terlepas sehingga tiga bulan, manakala hamstring Rasmus Højlund boleh menyebabkan dia tidak dapat bermain sehingga enam minggu.

Anda boleh menyemak senarai penuh pemain yang cedera di sini .

Perpindahan EPL

Selepas dikaitkan dengan beberapa kelab Prem, Crysencio Summerville telah meninggalkan Leeds untuk menyertai West Ham United dengan perjanjian lima tahun. Yuran perpindahan yang dilaporkan berjumlah £25 juta ditambah tambahan. ( Pengumuman rasmi West Ham )

 

Fulham telah mengesahkan menandatangani pemain pertahanan Villarreal, Jorge Cuenca dengan kontrak empat tahun, dengan pilihan kelab untuk setahun lagi. Perpindahan ini dikhabarkan telah mengembalikan semula Cottagers kira-kira £6.7 juta. ( Pengumuman rasmi Fulham )

Dan sebelum menandatangani Cuenca, Fulham telah memecahkan rekod perpindahan mereka dengan membayar £34 juta termasuk tambahan untuk pemain tengah Arsenal, Emile Smith Rowe. Dia telah menandatangani perjanjian lima tahun dengan pasukan London barat, yang mempunyai pilihan untuk melanjutkan satu tahun lagi. ( Pengumuman rasmi Fulham )

Bournemouth telah memaklumkan kepada Tottenham bahawa mereka perlu membayar klausa pelepasan Dominic Solanke sebanyak £65 juta jika mereka mahu mendapatkan khidmatnya pada musim panas ini. Penduduk London utara menganggap ini terlalu mahal. (Ekspres Harian)

Selepas gagal untuk memastikan kembali ke Merseyside apabila Liverpool cuba untuk memindahkannya awal musim panas ini, nampaknya kepala Anthony Gordon telah berubah oleh prospek bermain di Anfield. CaughtOffside mendakwa bahawa pemain Inggeris itu bersedia untuk “mogok” untuk memaksa Newcastle menjualnya sebelum tamat jendela perpindahan.

Pada masa yang sama, The Athletic melaporkan bahawa Newcastle mahu menawarkan kontrak baharu kepada Gordon kerana mereka percaya dia telah memperoleh ganjaran untuk prestasinya musim lalu.

Selepas menolak dua bidaan daripada Olympique Marseille untuk Eddie Nketiah, Arsenal telah menetapkan harga untuk penyerang mereka: £30 juta. Bidaan kedua Marseille dilaporkan bernilai £23 juta, jadi pihak Perancis mungkin menyerah kalah dengan pemain itu walaupun sudah bersetuju dengan syarat peribadi dengannya. (Fabrizio Romano)

Wartawan Gaston Edul memberitahu kami bahawa PSG telah mengemukakan tawaran rasmi untuk penyerang Manchester City Julian Alvarez. Pada masa ini tidak diketahui berapa jumlahnya, tetapi jangkaan adalah lebih tinggi daripada bidaan £51.2 juta yang sedang disediakan oleh Atletico Madrid.

Dan mengenai perkara ini kita dapati dari Mirror bahawa Arsenal telah menyertai perlumbaan untuk mendapatkan perkhidmatan Alvarez, tetapi perlu membuat jualan lanjut untuk membawanya masuk. Sumber ini mendakwa bahawa Manchester City mahukan £80 juta untuk pemain mereka.

Sekali lagi dengan Fabrizio Romano, kami mendengar bahawa pemain tengah Chelsea Conor Gallagher semakin hampir untuk berpindah ke Atletico Madrid selepas perbincangan positif mengenai syarat peribadi.

Share.
Leave A Reply