Berita Liga Perdana Terkini dan Khabar angin Perpindahan

Berikut ialah perpindahan EPL dan laporan berita daripada akhbar hari ini.

Man City Didenda Lebih £2 Juta

Cityzens telah didenda £2.09 juta kerana 22 pelanggaran peraturan mengenai sepak mula dan permulaan semula, bermakna mereka bersalah kerana menangguhkan permulaan dan separuh kedua memulakan semula perlawanan sebanyak 22 kali sepanjang dua musim lalu.

Anda boleh mendapatkan senarai penuh permainan yang dipersoalkan dengan mengklik di sini . Kelab telah menerima denda dan memohon maaf atas pelanggaran tersebut.

Perpindahan EPL

Pascal Gross secara rasmi meninggalkan Brighton and Hove Albion selepas tujuh tahun dan telah menyertai Borussia Dortmund dengan kontrak dua tahun. Yuran perpindahan dipercayai sekitar £8 juta, mungkin meningkat kepada £10 juta dengan tambahan berkaitan prestasi. ( Pengumuman rasmi Brighton )

Conor Gallagher telah menolak lanjutan kontrak selama tiga tahun bersama Chelsea. Dia dipercayai telah menetapkan fikirannya untuk berpindah ke Atletico Madrid, dan Sky Sports mendakwa bahawa persetujuan telah dicapai antara kedua-dua kelab.

Manchester United telah kembali ke meja rundingan dengan Barcelona mengenai perjanjian untuk Frenkie de Jong, kerana pasukan Sepanyol itu sangat memerlukan jualan besar untuk menstabilkan kewangan mereka pada musim panas ini. (El Nacional)

Tottenham dilaporkan telah membuat kemajuan ke arah perjanjian atas syarat peribadi dengan wakil penyerang Wolves Pedro Neto. Spurs kini dilaporkan mendahului saingan utara London mereka, Arsenal dalam perlumbaan untuk mendapatkan tandatangannya. (Perpindahan Bola Sepak)

Kembali dengan El Nacional, kami mengetahui bahawa Chelsea dan Real Madrid hampir mencapai persetujuan untuk perjanjian pertukaran yang melibatkan penjaga gol Andriy Lunin dan Kepa Arrizabalaga.

Liverpool yakin mereka boleh memeterai perjanjian untuk penyerang Sporting Viktor Gyokeres dan membayar sekitar £58.9 juta, menurut penerbitan Portugis O Jogo.

Akhir sekali, dua perkara tentang Newcastle. Pertama, El Nacional memberitahu kami tentang bidaan £67.6 juta untuk Arda Guler, yang Real Madrid tidak berminat untuk menjualnya. Sementara itu, Daily Mail mengatakan bahawa Newcastle cuba mendapatkan Joe Gomez dari Liverpool bulan lalu dan gagal, tetapi pemain pertahanan itu masih terbuka kepada idea untuk meninggalkan Anfield pada jendela ini.

Share.
Leave A Reply