Berita Liga Perdana Terkini dan Khabar angin Perpindahan

Berikut ialah perpindahan EPL dan laporan berita daripada akhbar hari ini.

Perpindahan EPL

Villarreal telah melengkapkan pembelian pemain pertahanan Manchester United Willy Kambwala, menandatangani perjanjian lima tahun dengan kelab Sepanyol itu. Yuran perpindahan yang dikhabarkan berjumlah £9.6 juta. ( Pengumuman rasmi Manchester United )

Pemain tengah Arsenal Albert Sambi Lokonga telah menyertai Sevilla secara pinjaman untuk musim akan datang. Terdapat pilihan untuk pemain Sepanyol itu untuk mengubahnya menjadi perpindahan tetap pada musim panas depan. ( Pengumuman rasmi Arsenal )

Galatasaray secara terbuka berminat untuk membawa masuk pemain tengah Manchester United, Scott McTominay pada musim panas ini, dan Manchester Evening News memberitahu kami bahawa Red Devils telah menolak pendekatan daripada beberapa kelab pada musim panas ini untuk mendapatkan khidmat pemain Scotland itu.

Dalam berita Manchester United yang lain, Sky Sports Germany melaporkan bahawa mereka telah mendekati Bayer Leverkusen untuk bercakap mengenai perpindahan untuk Jonathan Tah, kerana rundingan mereka dengan Bayern Munich untuk Matthijs de Ligt kini terhenti.

Walaupun ada kaitan dengan Arsenal dan Liverpool, outlet Sepanyol El Chiringuito memberitahu kami bahawa penjaga gol Real Madrid Andriy Lunin mahu kekal bersama juara La Liga itu.

Penerbitan Itali, Il Mattino mendakwa bahawa penyerang Chelsea yang tidak memihak, Romelu Lukaku telah bersetuju dengan kontrak tiga tahun dengan Napoli, tetapi langkah itu bergantung kepada sama ada Victor Osimhen akan dijual.

Liverpool dilaporkan “sangat yakin” bahawa mereka boleh memeterai perjanjian untuk pertahanan tengah Crystal Palace, Marc Guehi pada musim panas ini, menurut TEAMtalk.

Satu lagi sumber Itali, Radio Punto Nuovo, mengatakan bahawa Arsenal, Chelsea dan Tottenham semuanya akan bertarung dengan Napoli untuk menandatangani pemain pertahanan Mario Hermoso selepas kontraknya dengan Atletico Madrid tamat.

Everton sedang mencari pemain berkualiti di kawasan yang luas dan telah mengenal pasti Jesper Lindstrøm dari Napoli dan Wilfried Gnonto dari Leeds sebagai dua sasaran utama. (The Athletic). Bagaimanapun, The Toffees boleh mengharapkan persaingan daripada Newcastle untuk mendarat Gnonto, menurut TEAMtalk.

Akhir sekali, West Ham difahamkan telah bertanya kepada Manchester United mengenai ketersediaan Aaron Wan-Bissaka pada musim panas ini. The Mancunians menerima hakikat bahawa mereka tidak akan mendapat bayaran hampir £50 juta yang mereka bayar Crystal Palace untuknya lima tahun lalu. (Orang Dalam Bola Sepak)

Share.
Leave A Reply