Berita Liga Perdana Terkini dan Khabar angin Perpindahan

 

 

Berikut ialah perpindahan EPL dan laporan berita daripada akhbar hari ini.

Sepanyol Adalah Juara EURO

Sungguh menyayat hati sekali lagi bagi England dalam perlawanan akhir EURO, kali ini di Berlin, ketika Sepanyol memperoleh kejuaraan Kejuaraan Eropah keempat mereka, yang merupakan rekod benua.

 

Seperti biasa apabila pasukan Three Lions terlibat, terdapat ramai pemain Liga Perdana yang menjadi tumpuan, dan anda boleh membaca semua tentang prestasi setiap daripada mereka dengan mengklik di sini . Rodri dari Manchester City juga dinobatkan sebagai Pemain Kejohanan .

Argentina Seal Copa America Glory

Dalam satu lagi perlawanan akhir, Argentina mengatasi Colombia untuk memenangi Copa America buat kali ke-16, satu lagi rekod benua. Kedua-dua pasukan mempunyai pemain EPL dalam aksi itu dan anda boleh klik di sini untuk melihat bagaimana mereka semua melakukannya dan apa yang kami fikirkan mengenainya.

Perpindahan EPL

Manchester United telah melengkapkan pembelian penyerang Bologna Joshua Zirkzee dengan kontrak lima tahun. Yuran perpindahan difahamkan lebih tinggi sedikit daripada klausa pelepasan £34 juta, yang dirundingkan oleh United dalam cara untuk mendapatkan syarat struktur pembayaran yang lebih baik. ( Pengumuman rasmi Manchester United )

 

West Ham dipercayai sangat hampir untuk mendapatkan tandatangan penyerang Aston Villa Jhon Duran, menurut Sky Sports. Villa mahukan £40 juta untuk pemain mereka dan The Hammers enggan membayar jumlah itu, tetapi ada kepercayaan bahawa perjanjian boleh dibuat dengan harga £30 juta.

 

 

Akhbar Sepanyol El Nacional mendakwa, disebabkan kebimbangan mengenai masa depannya di Anfield, Liverpool telah menawarkan Atletico Madrid peluang untuk menandatangani pemain pertahanan Belanda Virgil van Dijk. Menggantikan kapten di Merseyside mungkin adalah bek tengah Sporting Goncalo Inacio, jika laporan dari CaughtOffside dipercayai.

 

Football Insider memberitahu kami bahawa Chelsea sedang mempertimbangkan untuk mendapatkan penyerang Aston Villa, Ollie Watkins, dan mereka bersedia menawarkan Conor Gallagher dalam perjanjian pemain tambah tunai.

 

Penerbitan Portugis Record mengatakan bahawa kedua-dua Arsenal dan Aston Villa berminat dengan penyerang Atletico Madrid, Joao Felix. Selepas dipinjamkan ke Barcelona musim lalu, Atleti tidak berminat untuk melepaskannya dengan perjanjian sementara lagi.

 

Selepas Bayern Munich memperoleh Michael Olise lebih awal, masa depan Serge Gnabry di Bavaria dikatakan tidak jelas. Newcastle United dengan itu sedang mempertimbangkan untuk membuat tawaran £40 juta untuk pemain antarabangsa Jerman itu, menurut Mirror.

 

Kedua-dua Arsenal dan Manchester United berminat untuk mendapatkan penyerang Girona Viktor Tsygankov, yang klausa pelepasannya ialah £25.2 juta, menurut laporan dari AS.

 

Football Insider memberitahu kami satu lagi kemungkinan perpindahan penyerang dalam Liga Perdana, dengan West Ham membuat pertanyaan mengenai ketersediaan pemain Everton Dominic Calvert-Lewin.

 

 

Menurut Fabrizio Romano, Manchester City akan mengadakan lebih banyak perbincangan dengan Julian Alvarez sebaik sahaja dia kembali daripada tugasan antarabangsa. Pemain Argentina itu mahukan lebih masa bermain, yang mungkin sukar untuk ditawarkan oleh Guardiola, tetapi kelab itu juga tidak bersedia untuk melepaskannya.

 

Juga mengenai Manchester City, SPORT berkata bahawa Joao Cancelo telah menolak tawaran daripada kelab lain untuk menyertai semula Barcelona secara pinjaman untuk satu musim lagi.

 

Dalam senario yang rumit, Everton mungkin menawarkan kontrak baharu kepada Dele Alli. Dia pada mulanya menyertai The Toffees secara percuma dari Tottenham pada Januari 2022, tetapi perjanjian itu termasuk yuran berkaitan prestasi kerana Spurs. Sekarang kontraknya dengan Everton telah tamat, mereka boleh merundingkan perjanjian baharu dengan pemain itu, tanpa perlu membayar apa-apa kepada Tottenham. Ini semua bergantung kepada sama ada Dele boleh membuktikan kecergasannya sepanjang musim panas, kerana dia terus berlatih dengan Everton walaupun tidak terikat kontrak. (90 minit)

Share.
Leave A Reply