Berita Liga Perdana Terkini dan Khabar angin Perpindahan

Berikut ialah perpindahan EPL dan laporan berita daripada akhbar hari ini.

England di Final EURO

Pasukan kebangsaan Inggeris sekali lagi terpaksa bangkit dari belakang untuk mara pada kejohanan di Jerman, kali ini dalam perlawanan menghiburkan menentang Belanda di Dortmund. Anda boleh membaca rekap kami dan rating pemain EPL untuk perlawanan ini dengan mengklik di sini .

Hadiah untuk sikap tidak pernah berkata-mati mereka? Perlawanan menentang Sepanyol dengan trofi EURO di atas meja pada hari Ahad, di Berlin.

Datuk Bandar Marseille Menentang Pemindahan

Selepas berita muncul mengenai perjanjian antara Manchester United dan Olympique Marseille untuk perpindahan tetap Mason Greenwood, Benoit Payan, Datuk Bandar Marseille telah berkata bahawa adalah tidak boleh diterima jika pemain Inggeris itu menyertai kelab Perancis itu. “Saya tidak mahu kelab saya diselubungi malu,” kata Payan. “Ia tidak boleh diterima.”

Ini disebabkan oleh tuduhan Greenwood iaitu cubaan merogol, mengawal dan memaksa kelakuan serta serangan. Perkhidmatan Pendakwaan Mahkota menggugurkan pertuduhan, dan masa depan United jangka panjang Greenwood kekal di bawah keraguan serius, juga di tengah-tengah perubahan kawalan di Old Trafford kepada INEOS. Greenwood kini telah diberi kebenaran untuk menjalani pemeriksaan perubatan di Marseille dan membincangkan terma peribadi.

Perpindahan EPL

Fulham telah mengesahkan bahawa Joao Palhinha telah meninggalkan kelab itu dan menyertai gergasi Jerman, Bayern Munich selepas saga perpindahan yang berlarutan. Yuran itu difahamkan sekitar £47.4 juta, yang mewakili rekod untuk kelab London itu. ( Pengumuman rasmi Fulham )

Bournemouth telah mengumumkan pembelian ejen bebas Daniel Jebbison dengan kontrak selama empat tahun. Kontrak penyerang berusia 20 tahun itu bersama Sheffield United tamat pada akhir bulan lalu. ( Pengumuman rasmi Bournemouth )

Mundo Deportivo mendakwa bahawa pemain baharu Chelsea, Marc Guiu mungkin akan dipinjamkan sebelum permulaan musim ini kerana persaingan selama beberapa minit di barisan hadapan The Blues.

Seperti yang dilaporkan dua hari lalu , Arsenal berminat untuk menandatangani penjaga gol Wolves Dan Bentley ketika mereka bersedia untuk pemergian Aaron Ramsdale. Kini The Athletic melaporkan bahawa tawaran awal The Gunners yang sangat rendah iaitu £50,000 telah difahamkan telah ditolak oleh Wolves.

Chelsea masih menarik minat daripada Atletico Madrid, bersama Aston Villa dan Tottenham, di Conor Gallagher. Atletico dilaporkan mempunyai tawaran lisan £20 juta ditambah bonus ditolak oleh Chelsea, yang mencari bayaran yang sama dengan £55 juta yang dibayar oleh Manchester United tahun lalu untuk Mason Mount. Gallagher kini dalam tahun terakhir kontraknya bersama pasukan Stamford Bridge itu. (90 minit)

Bercakap mengenai Manchester United, CaughtOffside melaporkan bahawa mereka telah menawarkan Jadon Sancho ke Atletico Madrid, Napoli dan PSG, dengan harapan dapat mencetuskan lelongan untuk perkhidmatannya. Pemain sayap itu difahamkan sedar bahawa Juventus sudah berminat untuk membawanya masuk.

Daripada The Athletic, kami faham bahawa jika Arsenal menandatangani penyerang baharu pada musim panas ini, pengurus Mikel Arteta mahu Nico Williams dari Athletic Club menyertai kelab itu.

Walaupun laporan lain mendakwa sebaliknya, Sky Sports memberitahu kami bahawa Chelsea tidak merancang untuk mencetuskan klausa pelepasan £50 juta dalam kontrak Dani Olmo dengan RB Leipzig.

Saluran Itali Tutto Juve memberitahu kami bahawa Liverpool telah mengemukakan bidaan £50 juta untuk bek tengah Juventus, Gleison Bremer, tetapi pihak Itali itu sedang mencari bayaran yang lebih hampir kepada nilai £60 juta.

Disebabkan kebangkitan Lamine Yamal yang mengagumkan, Barcelona terbuka kepada idea untuk menjual Raphinha, yang diminati Newcastle United. (Football Insider)

Akhir sekali, dua lagi maklumat tentang Manchester United. Pertama, GIVEMESPORT mendakwa bahawa Red Devils masih mahu membawa masuk Manuel Ugarte dari PSG, tetapi berharap untuk tidak membelanjakan lebih daripada £45 juta. The Times melaporkan bahawa mereka juga akan membuat tawaran ketiga untuk bek tengah Everton, Jarrad Branthwaite, sambil telah menyediakan gaji £160,000 seminggu untuk pemain itu.

Share.
Leave A Reply