Berita Liga Perdana Terkini dan Khabar angin Perpindahan

 

Berikut ialah perpindahan EPL dan laporan berita daripada akhbar hari ini.

England dalam Suku Akhir EURO

The Three Lions bernasib baik untuk memperoleh kemenangan dari belakang dalam masa tambahan menentang Slovakia selepas persembahan hambar. Mereka ketinggalan kepada gol separuh masa pertama daripada Ivan Schranz, dan hanya berjaya menyamakan kedudukan dengan hampir sepakan terakhir permainan. Tetapi betapa hebatnya: sepakan atas kepala dari Bellingham.

 

 

Pada minit pembukaan masa tambahan Harry Kane menjaringkan gol yang membawa England ke peringkat seterusnya, mengatur perlawanan menentang Switzerland pada 6 Julai di Düsseldorf.

 

Anda boleh membaca tentang penilaian kami untuk pemain Liga Perdana dalam perlawanan malam tadi dengan mengklik di sini .

Pengarah Sukan Manchester United yang baharu?

Menurut ESPN, United hampir mencapai penyelesaian dengan Newcastle dan melantik Dan Ashworth sebagai pengarah sukan baharu mereka.

 

Sejak Februari, apabila dia memberitahu kelabnya sekarang bahawa dia mahu menyertai United, Ashworth telah bercuti, dan Newcastle telah menawarkan £20 juta untuk melepaskannya. Namun, kini penghujung saga ini nampaknya sudah kelihatan.

 

Beliau akan menjadi pelantikan besar ketiga sejak ketibaan INEOS di United, selepas disahkan bahawa Omar Berrada akan memulakan tugasnya sebagai Ketua Pegawai Eksekutif pada 13 Julai, menyertai dari Manchester City, dan Jason Wilcox telah pun menyandang jawatan pengarah teknikal selepas datang dari Southampton.

Perpindahan EPL

Nottingham Forest telah mengumumkan menandatangani pemain tengah berusia 21 tahun Elliott Anderson dari Newcastle. Dia menyertai kelab itu dengan perjanjian lima tahun. Yuran perpindahan yang dilaporkan berjumlah £35 juta. ( Pengumuman rasmi Nottingham Forest )

 

Dalam arah yang bertentangan, Odysseas Vlachodimos menyertai Newcastle selepas menghabiskan satu musim bersama Nottingham Forest. ( Pengumuman rasmi Newcastle )

 

 

Dan satu lagi jualan dari Newcastle. Pemain sayap Gambia Yankuba Minteh menyertai Brighton and Hove Albion dengan kontrak lima tahun. Yuran perpindahan yang dikhabarkan ialah £33 juta. ( Pengumuman rasmi Brighton )

 

Ipswich Town telah membawa masuk Omari Hutchinson dari Chelsea dengan bayaran rekod kelab selepas kejayaannya dipinjamkan di kelab itu musim lalu. ( Pengumuman rasmi Ipswich Town )

 

Turut disahkan ialah pemergian pemain tengah Aston Villa, Douglas Luiz ke Juventus selepas lima musim. Villa dijangka menerima £21 juta ditambah Samuel Iling-Junior dan Enzo Barrenechea. ( Pengumuman rasmi Aston Villa )

 

The Athletic melaporkan bahawa Chelsea telah bersetuju untuk membayar Leicester £30 juta untuk Kiernan Dewsbury-Hall, yang akan menandatangani kontrak enam tahun di Stamford Bridge.

 

Outlet Itali La Repubblica memberitahu kami bahawa Manchester United sedang mempertimbangkan untuk menawarkan Rasmus Højlund kepada Napoli dalam usaha untuk menandatangani Victor Osimhen.

 

 

Pada masa yang sama, Manchester United mungkin terlepas pemain PSG Manuel Ugarte selepas Liverpool telah mendaftarkan minat mereka terhadap pemain tengah itu. (TEAMtalk)

 

Bercakap tentang Liverpool dan TEAMtalk, kami faham bahawa memandangkan The Reds tidak mahu berpisah dengan Jarell Quansah, mereka bersedia untuk berunding lagi dengan Newcastle untuk Anthony Gordon, kali ini mempertimbangkan untuk membiarkan £50 juta dan penjaga gol Caoimhin Kelleher pergi sebaliknya.

 

Masih dari TEAMtalk, kami mendengar bahawa Arsenal telah menolak peluang untuk menandatangani Jadon Sancho dari Manchester United kerana pakej gajinya yang tinggi.

 

Bek tengah Arsenal, William Saliba dilaporkan muncul sebagai sasaran utama Real Madrid dan PSG pada musim panas ini. (CaughtOffside). Dan menurut GIVEMESPORT, Arsenal sedang mempertimbangkan untuk menggantikannya dengan Riccardo Calafiori dari Bologna.

 

Penerbitan Sepanyol SPORT memberi kita dua berita tentang Barcelona. Pertama, mereka akan tewas kepada Liverpool dalam perlumbaan untuk mendapatkan pemain tengah Bayern Munich Joshua Kimmich, kerana kelab Inggeris itu boleh menawarkan gaji yang lebih baik. Kedua, pasukan Catalan berminat untuk menandatangani Amadou Onana dari Everton.

 

Akhir sekali, sedikit tentang Tottenham, kerana Football Insider mendakwa bahawa kelab itu bersedia untuk mencetuskan lanjutan satu tahun dalam kontrak kapten Son Heung-min.

Share.
Leave A Reply