Berita Liga Perdana Terkini dan Khabar angin Perpindahan

Berikut ialah perpindahan EPL dan laporan berita daripada akhbar hari ini.

Old Trafford untuk Dapatkan Nama Baru?

Manchester United sedang mempertimbangkan beberapa pilihan berbeza mengenai kemungkinan hak nama untuk Old Trafford, sama ada mereka memilih untuk merombak stadium semasa atau membina stadium baharu dari awal.

Selepas Jim Ratcliffe dan INEOSnya menjadi pemilik sebahagian kelab, satu jawatankuasa baharu telah ditubuhkan oleh United untuk mempertimbangkan perkara yang lebih masuk akal: pengubahsuaian Old Trafford atau stadium baharu. Memandangkan ia adalah perkara biasa untuk proses yang begitu penting, jawatankuasa ini akan menganalisis sama ada membuat perjanjian dengan penaja untuk hak penamaan stadium masuk akal.

Walau bagaimanapun, adalah dijangka perkataan ‘Old Trafford’ akan tetap berada dalam nama itu tanpa mengira arah perbincangan.

Liga Perdana Memberi Amaran Mengenai Tawaran Swap

Sebilangan kelab EPL termasuk Aston Villa, Chelsea dan Everton telah bersetuju dengan perjanjian untuk pemain akademi dalam beberapa minggu kebelakangan ini, seperti perpindahan Lewis Dobbin dari Everton ke Villa dengan harga £9 juta atau Tim Iroegbunam pergi sebaliknya dengan bayaran yang sama, manakala Chelsea telah juga menghadapi penelitian mengenai kemungkinan tawaran yang melibatkan Ian Maatsen dan Omari Kellyman.

Dan kini Pengarah Tadbir Urus Liga Perdana Jamie Herbert telah campur tangan dengan amaran. Dia telah menghantar e-mel kepada semua 20 kelab yang mendedahkan kebimbangan sama ada perjanjian ini dibuat dengan niat baik. Ia juga disebut bahawa Liga Perdana mempunyai kuasa untuk melihat dokumentasi rasmi mengenai rundingan. Dan sekiranya diputuskan bahawa urus niaga tidak dijalankan dengan cara yang betul, maka ia boleh mengenakan peraturan nilai pasaran yang saksama.

E-mel Herbert juga telah mengingatkan kelab bahawa mereka mungkin diwajibkan untuk memulangkan sebarang bayaran perpindahan sebahagian atau sepenuhnya sekiranya bayaran tertentu dinaikkan.

Perpindahan EPL

Tottenham berminat untuk mendapatkan Jacob Ramsey dari Aston Villa, tetapi pasukannya menegaskan bahawa mereka mempunyai harapan yang tinggi untuk masa depannya dan tidak bersedia untuk melepaskannya. (Berita Sukan Langit)

The Athletic melaporkan bahawa Chelsea menunjukkan minat terhadap pemain Leicester, Kiernan Dewsbury-Hall, yang bermain di bawah pengurus baharu Blues, Enzo Maresca dalam Kejohanan musim lalu. The Foxes meminta sekurang-kurangnya £30 juta untuk pemain mereka.

Atalanta telah bersetuju dengan bayaran £10.2 juta dengan Everton untuk Ben Godfrey selepas dilaporkan semalam bahawa dia mungkin meninggalkan Merseyside . Yuran permulaan ialah £8.5 juta, manakala tambahan berjumlah £1.7 juta. (Berita Sukan Langit)

Bek tengah Boca Juniors Aaron Anselmino hampir bertukar ke Chelsea pada musim panas ini, selepas syarat peribadi telah dipersetujui. Pasukan Inggeris dijangka membayar kira-kira £17 juta untuk Anselmino dan menghantarnya secara pinjaman ke Strasbourg sebaik sahaja perjanjian itu selesai. (90 minit)

Sekali lagi dengan The Athletic, kami mengetahui bahawa pemain sayap Manchester United, Mason Greenwood mempunyai keutamaan untuk perpindahan tetap ke Olympique Marseille pada musim panas ini.

talkSPORT melaporkan bahawa, jika Marcus Rashford menyatakan minat untuk berpindah ke Perancis semasa jendela perpindahan ini, PSG akan mempertimbangkan untuk mengemukakan bidaan untuknya ke Manchester United.

Pemain tengah Everton, Amadou Onana mempunyai banyak kelab besar yang mengejar tandatangannya. Foot Mercato memberitahu kami bahawa PSG kini telah menyertai Arsenal, Barcelona dan Bayern Munich dalam perebutan untuk mendapatkannya.

Wartawan Abdel Hamad mendakwa bahawa Liverpool mendahului perlumbaan untuk menandatangani bek kiri Wolves, Rayan Aït-Nouri.

Tawaran Chelsea £34 juta untuk menandatangani penyerang Atletico Madrid, Samu Omorodion telah ditolak, dan MARCA melaporkan bahawa pemain itu mahu kekal di kelabnya sekarang.

Penerbitan Turki Sports Digitale mengatakan bahawa Tottenham mahukan £10 juta sebagai pertukaran untuk Pierre-Emile Højbjerg, yang menarik minat Fenerbahce dan Galatasaray.

Walaupun Aston Villa, Crystal Palace dan Fulham berminat dengan perkhidmatan Emile Smith Rowe, Football Insider mendakwa bahawa dia akan meminta untuk meninggalkan Arsenal pada musim panas ini.

Newcastle sedang mencari bek tengah AC Milan, Fikayo Tomori, dan kelab Itali itu telah memaklumkan kepada mereka bahawa tawaran kira-kira £40 juta diperlukan untuk perjanjian ini. (Calciomercato)

Akhir sekali, kami mendengar dari Football Insider bahawa Tottenham dan West Ham kedua-duanya berminat untuk membawa pemain sayap Hull City, Jaden Philogene ke Liga Perdana.

Share.
Leave A Reply