Berita Liga Perdana Terkini dan Khabar angin Perpindahan

Berikut ialah perpindahan EPL dan laporan berita daripada akhbar hari ini.

Hansen Keluar dari Hospital

Bekas pertahanan Liverpool, Alan Hansen telah dihantar pulang dari hospital selepas mengalami penyakit serius dan akan terus pulih di rumah.

Selepas ditahan awal bulan ini, kini bekas pemain berusia 69 tahun dan pakar BBC Match of the Day itu berasa lebih baik, menurut bekas rakan sepasukan Graeme Souness, dan kami di EPLNews berharap dia pulih sepenuhnya.

Kemas Kini Varga

Dalam berita berkaitan kesihatan lain, pemain Hungary, Barnabas Varga “tidak berada di bawah sebarang jenis risiko” menurut pengurus Marco Rossi, selepas bertembung dengan penjaga gol Scotland, Angus Gunn dalam perlawanan EURO 2024 semalam.

Selepas tidak sedarkan diri di atas padang dan menerima rawatan perubatan, dia dibawa ke hospital tempatan untuk rawatan lanjut dan pembedahan. Sekiranya Hungary maju, dia tidak dijangka memainkan sebarang bahagian dalam kejohanan itu.

Pemain tengah Liverpool dan kapten Hungary, Dominik Szoboszlai telah menuntut perubahan dalam protokol UEFA dalam kecemasan perubatan berikutan insiden itu: “Dia memerlukan pembedahan di muka dan hidungnya. Saya rasa dia akan menjalani pembedahan esok (Isnin),” katanya. “Nampak teruk, teruk, dia rasa teruk.

“Saya tidak begitu tahu protokol [pasukan perubatan] atau cara ia berfungsi tetapi jika doktor kami mengatakan kami memerlukan seseorang segera untuk membantu, maka saya tidak fikir mereka harus berjalan.

“Ia bukan keputusan saya, tetapi saya rasa kita perlu mengubah sesuatu. Walaupun seseorang berada di atas tanah, dan anda melihat bahawa ia adalah [perlanggaran] besar, maka teruskan sahaja [padang]. “Walaupun pengadil berkata jangan teruskan. Teruskan sahaja. Dan jika anda nampak ia tidak serius, maka anda boleh turun dan selesai. Detik boleh banyak membantu.”

Perpindahan EPL

Aston Villa telah membuat pembelian pertama musim panas mereka dengan membawa masuk penyerang Everton berusia 21 tahun, Lewis Dobbin. ( Pengumuman rasmi Aston Villa )

Pemain tengah Liverpool Tyler Morton berada dalam radar RB Leipzig, antara beberapa kelab lain yang berminat di seluruh Eropah. Dia menandatangani perjanjian baharu dengan The Reds 18 bulan lalu dan tanda harganya dikhabarkan sekitar £20 juta. (The Times)

Bayern Munich dikatakan berminat dengan bintang Manchester City, Bernardo Silva, menurut Daily Star. Kontraknya berbaki dua tahun lagi dan termasuk klausa pelepasan £50 juta.

Sky Sports memberitahu kami bahawa Liverpool telah menghubungi Adrien Rabiot, kerana kontraknya dengan Juventus akan tamat dalam beberapa hari. Mereka meminati pemain tengah itu terutamanya kerana serba boleh.

Aston Villa sedang beraksi. Mereka bersedia untuk menandatangani bek kiri Chelsea, Ian Maatsen dengan harga £37.5 juta selepas dia menyelesaikan ujian perubatan untuk Villa di kem Belanda pada EURO 2024. Dia akan menyertai kontrak selama enam tahun. (Fabrizio Romano)

Penerbitan Turki Sabah melaporkan bahawa Manchester United telah menghubungi ejen penyerang Atletico Madrid, Alvaro Morata. Dia juga dikehendaki oleh Fenerbahce dan kontraknya dengan pasukan Sepanyol itu mengandungi klausa pelepasan bernilai kira-kira £10 juta.

Barcelona sedang mencari untuk menjual Raphinha musim panas ini untuk membiayai perjanjian untuk Luis Diaz dari Liverpool. (Mundo Deportivo)

Dalam berita Nico Williams, terdapat banyak minat kepadanya dari EPL, kerana Arsenal, Chelsea dan Liverpool semuanya tidak putus-putus dikaitkan dengan pemain sayap Athletic Club itu. The Gunners perlu memberinya pakej gaji tertinggi (atau kedua tertinggi) di kelab untuk menandatanganinya, menurut wartawan Charles Watts, manakala CaughtOffside dan Fabrizio Romano mengatakan bahawa Chelsea menganggapnya terlalu mahal, tetapi Liverpool mempunyai Arne Slot “ lampu hijau” untuk membawanya ke kelab.

Pemain tengah Brighton, Pascal Groß dilaporkan mahu menyertai Borussia Dortmund pada musim panas ini dan hampir mencapai persetujuan mengenai syarat peribadi. (Sky Sports Germany)

Dan Newcastle akan berusaha untuk menjual Callum Wilson jika mereka boleh mencapai perjanjian untuk Dominic Calvert-Lewin dari Everton. (Orang Dalam Bola Sepak)

Share.
Leave A Reply