Pergerakan EPL Baru

 

Berikut ialah khabar angin perpindahan Liga Perdana terkini yang datang kepada kami di sini di EPLNews .

 

Sasaran impian Real Madrid untuk menggantikan Toni Kroos ialah Rodri, tetapi mereka hampir pasti Manchester City tidak akan membenarkannya berlepas pada musim panas ini. Itulah sebabnya Los Blancos melihat Joshua Kimmich dari Bayern Munich, ketika dia memasuki tahun terakhir kontraknya di Jerman. (AS)

 

 

Menurut The Mirror, wakil Kevin De Bruyne telah mengadakan perbincangan dengan kelab dari Liga Pro Saudi, tetapi pemain tengah itu dijangka menyambung kontrak Manchester Citynya.

 

Bintang muda Port Vale Baylee Dipepa menarik minat daripada kelab peringkat atasan. Manchester United dipercayai berada di kedudukan terdepan untuk menandatanganinya, mendahului Newcastle, West Ham, Aston Villa dan Borussia Dortmund. (Mel Harian)

 

Aston Villa telah mencapai persetujuan penuh dengan Ross Barkley dan akan menandatanganinya apabila kontraknya di Luton Town tamat. Dia sebelum ini menghabiskan musim 2020/21 secara pinjaman bersama Villa. (FootballInsider)

 

Tottenham mungkin berpisah dengan Giovani Lo Celso pada musim panas ini, kerana bekas kelabnya Real Betis berminat dengannya. (Marca)

 

Walaupun berminat dengannya dari Newcastle, Jarrod Bowen mahu kekal bersama West Ham musim panas ini. (Cermin)

 

 

Saingan London Utara, Arsenal dan Tottenham bersedia untuk bersaing untuk mendapatkan tandatangan pemain tengah muda Rennes, Desire Doue. (Cermin)

 

FootballInsider berkata, jika Manchester United melantik Mauricio Pochettino sebagai pengurus pada musim panas ini, mereka akan berusaha untuk turut membawa duo Chelsea Conor Gallagher dan Trevoh Chalobah ke Old Trafford.

 

Menurut Mail, pasukan Liga Pro Saudi Al Ittihad bersedia membayar Manchester City £25 juta untuk perkhidmatan Ederson.

 

Cityzens juga bersedia untuk mendapatkan Kalvin Phillips pada musim panas ini, tetapi hanya dengan bayaran yang ‘ketara’. (FootballInsider)

 

Selepas disingkirkan oleh Atalanta daripada Liga Europa , Liverpool mungkin berurusan dengan pasukan Itali itu. Menurut Tutto Atalanta, The Reds sedang menyediakan perpindahan untuk pemain tengah Ederson, yang masih berbaki 3 tahun dalam kontraknya bersama pasukan Bergamo.

Share.
Leave A Reply