Ramalan

Arsenal 3-1 Southampton

Nota Utama

  • Arsenal telah mengalami keputusan seri kedua berturut-turut dengan jaringan 2-2 yang sama, yang kelihatan seperti kekalahan menentang West Ham kali terakhir.
  • Tanpa keajaiban lewat, Southampton kelihatan ditakdirkan untuk tersingkir, setelah mengalami kekalahan 2-0 kepada Crystal Palace kali terakhir.

Panduan Borang

Arsenal – DDWWW

Southampton – LLLDL

Fakta Padanan

  • Dalam dua perlawanan berturut-turut, Arsenal kini telah mendahului dua gol malah bernasib baik untuk mengutip mata ketika menentang The Hammers.
  • Southampton yang berada di tangga terbawah telah tewas paling kerap bersama musim ini (20), bersama Leicester City yang berada di tangga ke-19.

Pemain Utama yang perlu diberi perhatian

Jibril Jesus

Pemain Brazil itu kini telah menjaringkan empat gol untuk The Gunners sejak kembali daripada kecederaan dan menjadi titik terang akhir-akhir ini untuk anak buah Mikel Arteta .

Ramai yang mendakwa dia tidak sepatutnya diturunkan menentang West Ham dan dia kini berpeluang untuk mencecah dua angka untuk musim ini menentang Saints.

James Ward-Prowse

Ia hampir kelihatan robotik pada ketika ini untuk terus menyebut namanya di bawah segmen ini untuk Southampton tetapi realitinya ialah dia adalah saluran terbaik mereka dan peluang terbaik mereka untuk mencipta sesuatu yang ketara menentang pendahulu liga.

Share.
Leave A Reply