Ramalan

Manchester City 3-0 Fulham

Atas 2.5 Gols

Manchester City Handikap Asia -1

Nota Utama

  • Manchester City melakar kemenangan tipis 1-0 ke atas Leicester City. Ketidaktampilan penyerang gergasi Norway Erling Haaland pada perlawanan itu telah menyerlahkan kelemahan dalam bahagian serangan dan jelas kelihatan agak tumpul.
  • Fulham tidak dapat menembusi benteng pasukan Everton yang berdaya tahan gigih pada seluruh perlawanan dan terpaksa berpuas hati dengan keputusan seri tanpa gol.

Panduan Prestasi

Manchester City: WWLWW

Fulham: DWWDL

Fakta Perlawanan

  • Manchester City hanya kalah satu perlawanan musim ini, dan merupakan pasukan ”favourite” untuk meraih tiga mata yang selesa pada perlawanan ini
  • Prestasi yang memberangsangkan Fulham sebahagian besarnya disebabkan berkat ketajaman aksi Aleksandr Mitrovic yang telah menjadi azimat mereka musim ini.

Pemain yang perlu diperhatikan

Kevin De Bruyne

“Maestro” Belgium itu sekali lagi menyelamatkan pasukannya daripada seri dengan sepakan percuma yang cantik untuk memucuk mereka ke tangga teratas liga buat sementara waktu.

Aleksandr Mitrovic

Beliau dalah pemain terbaik dan paling penting dalam pasukan ini setakat ini, kehadiran Mitrovic dalam pasukan ini amat mengagumkan dan kepulangannya telah mengubah nasib Fulham. Kemahiran jaringan golnya diperlukan jika mereka ingin mendapat sebarang peluang dalam perlawanan ini.

Share.
Leave A Reply