Ramalan

Brentford 2-1 Wolves

Lebih 2.5 Gols

Brentford Handikap Asia+1

Nota Penting

  • Selepas bolos hanya empat gol dalam enam perlawanan Liga Premier pertama mereka musim ini, Wolves kini telah bolos 14 gol dalam enam perlawanan berikutnya, membolos sekurang-kurangnya tiga gol dalam tiga perlawanan ini.
  • Ivan Toney telah menjaringkan enam gol dalam tujuh perlawanan terakhir Liga Premier, menyumbang 75% daripada jumlah keseluruhan Brentford dalam perlawanan- perlawanan ini (6/8). Secara keseluruhan, Toney telah menjaringkan 30% daripada gol Liga Premier The Beess, peratusan tertinggi berbanding pemain liga yang lain untuk pasukan dalam pertandingan ini.
  • Wolves kekal tanpa kemenangan dalam 10 perlawanan terakhir liga di tempat lawan (D2 L8), mereka kalah setiap satu daripada tiga perlawanan terakhir mereka. Kali terakhir mereka melalui liga ini tanpa kemenangan Liga Premier di tempat lawan adalah pada April-Disember 2010 (11), manakala kali terakhir mereka tewas perlawanan berturut-turut di tempat lawan di liga utama ialah pada September-Disember 2011 (6).

Panduan Prestasi

Brentford – LDWLD

Wolves – LLWLL

Fakta Perlawanan

  • Pasukan pelawat memenangi kedua-dua pertemuan Liga Premier antara Brentford dan Wolves musim lalu, 2-0 menang di Molineux for the Bees dan menang 2-1 untuk Wolves di Stadium Komuniti Gtech .
  • Brentford telah tewas empat daripada enam pertemuan liga terakhir mereka dengan Wolves (W1 D1), dengan dua daripada kekalahan itu berlaku di tanah sendiri pada Mac 2017 dan Januari 2022.
  • Wolves telah tewas setiap satu daripada empat perlawanan terakhir Liga Perdana mereka di London, kali terakhir mereka kalah berturut-turut adalah di ibu negara antara September 2010 dan November 2011 (6).

Pemain Utama yang perlu diberi perhatian

Ivan Toney

Kami telah menekankan kepentingan Toney kepada Brentford dan seperti yang dipaparkan statistik, ia tidak dapat diukur.

Ruben Neves

Pemain tengah Portugal itu adalah pemain terbaik Wolves ketika ini dan dia perlu beraksi dengan secukupnya untuk memacu pasukannya meraih kemenangan di sini.

Share.
Leave A Reply