Ramalan

Bournemouth 0-1 Tottenham

Bawah 2.5 Gols

Tottenham Handikap Asia +1

Nota Penting

  • Tottenham telah tewas tiga daripada lima perlawanan terakhir Liga Premier (W2), jumlah kekalahan lebih banyak berbanding dalam 23 perlawanan sebelumnya. Berikutan kekalahan menentang Manchester United dan Newcastle, mereka boleh kalah tiga perlawanan berturut-turut untuk kali kedua di bawah Antonio Conte (sebelum ini pada Januari/Februari).
  • Bournemouth telah gagal menjaringkan gol dalam perlawanan di tempat sendiri Liga Premier berbanding pasukan lain musim ini (4), tetapi mereka telah memenangi kedua-dua perlawanan di mana mereka telah menjaringan gol (2-0 lwn Aston Villa, 2-1 lwn Leicester).

Panduan Prestasi

Bournemouth – LLDWD

Tottenham – LLWWL

Fakta Perlawanan

  • Bournemouth telah tewas tujuh daripada 10 perlawanan terakhir Liga Premier menentang Tottenham Hotspur (W1 D2), dengan satu kemenangan mereka datang pada Mei 2019 menentang pasukan Spurs yang mempunyai dua pemain dibuang padang.
  • Dalam lima lawatan mereka ke Bournemouth, Spurs sama ada gagal menjaringkan gol (tiga kali) atau menjaringkan sekurang-kurangnya empat gol (dua kali – 5-1 dan 4-1 menang masing-masing pada 2015-16 dan 2017-18).

Pemain utama yang perlu diberi perhatian

Dominic Solanke

Bekas pemain Liverpool itu masih belum menemui but jaringan musim ini, hanya menjaringkan dua gol tetapi penglibatannya dalam pasukan tidak boleh dipersoalkan.

Harry Kane

Penyerang prolifik Inggeris itu masih mencari jaringan secara lebih kerap musim ini, tetapi dia akan memerlukan servis yang lebih tajam bagi menjaringkan gol dan memenangi perlawanan bagi pasukannya.

Share.
Leave A Reply