Ramalan

Wolves 2-1 Leicester City

Lebih 2.5 Gol

Wolves Handicap Asia +1

Nota Penting

  • Adama TraorĂ© telah menjaringkan gol pertamanya dalam Liga Perdana sejak bulan Januari lepas ketika Wolves telah tewas 2-1 di Crystal Palace. Pemain Sepanyol itu tidak pernah menjaringkan gol dalam penampilan Liga Perdana secara berturut-turut sebelum ini.
  • Patson Daka dari Leicester telah terlibat dalam tiga gol dalam tiga perlawanan Liga Perdana terakhirnya di tempat lawan (2 gol, 1 bantuan jaringan), lebih banyak daripada yang dia telah lakukan dalam 14 gol pertamanya di tempat lawan (2 bantuan jaringan). Dia adalah salah seorang daripada hanya dua pemain Leicester yang menjaringkan lebih daripada sekali di tempat lawan pada musim ini, bersama dengan James Maddison.

Panduan Prestasi

Wolves – KMKKK

Leicester City – MSKMK

Fakta Perlawanan

  • Wolves sedang tidak tewas dalam kesemua lima perlawanan Liga Perdana di tempat sendiri ketika menentang Leicester City (M3 S2), menang 2-1 ketika menentang Foxes pada musim lalu. Mereka hanya lebih kerap menentang Fulham di tempat sendiri dalam Liga Perdana tanpa kalah (tujuh perlawanan).
  • Leicester City telah tewas 2-1 ketika menentang Wolves dalam pertemuan liga terakhir mereka tetapi tidak pernah tewas dalam perlawanan secara berturut-turut ketika menentang mereka sejak bulan Ogos 1992 di peringkat kedua.

Pemain Utama yang perlu diperhatikan

Adama Traore

Pemain Sepanyol yang lincah dan berotot itu telah menjaringkan gol liga Perdana pertamanya sejak masa yang lama dan dia boleh dirangsang dengan itu dan menaikkan semangat pasukannya untuk meraih kemenangan dalam perlawanan ini.

James Maddison

Pemain tengah itu telah berkobar-kobar untuk Foxes pada musim ini, dia pasti mampu memberikan satu impak dalam perlawanan ini.

Share.
Leave A Reply