Ramalan

West Ham 2-1 Bournemouth

Lebih 2.5 Gol

West Ham Handicap Asia +1

Nota Penting

  • West Ham akan berusaha untuk bangkit semula selepas satu keputusan yang sangat mengecewakan di Anfield. Mereka telah tewas 1-0 hasil daripada satu tandukan cemerlang oleh Darwin Nunez pada separuh masa pertama. Jarrod Bowen juga telah terlepas satu sepakan penalti untuk menafikan keseimbangan keputusan pasukannya.
  • Bournemouth telah tewas dalam perlawanan pertama mereka di bawah pengurus sementara Gary Coterrill dengan satu kekalahan 0-1 kepada Southampton, hasil jaringan Che Adams pada minit ke-9.

Panduan Prestasi

West Ham – KSMMK

Bournemouth – KSMSS

Fakta Perlawanan

  •     Pertemuan terakhir antara kedua-dua pasukan ini telah menyaksikan Hammers menewaskan Cherries 4-0 di tempat sendiri dalam Liga Perdana.
  •     West Ham boleh memintas Bournemouth yang berada di tempat ke-11 dengan satu kemenangan dalam perlawanan ini.
  •     Bournemouth hanya telah memenangi satu daripada enam perlawanan Liga Perdana mereka yang dimainkan pada hari Isnin (S1 K4), walaupun ia adalah yang terbaru ketika menentang Crystal Palace pada bulan Oktober 2018. Mereka telah tewas dalam empat perlawanan pertama mereka tanpa menjaringkan sebarang gol dan telah menjaringkan dua gol dalam setiap dua perlawanan yang terakhir.

Pemain Utama yang perlu diperhatikan

Michal Antonio

Penyerang bertubuh besar itu hanya telah menjaringkan beberapa gol pada musim ini, dia berdepan saingan sengit untuk mendapatkan tempat dengan penambahan muka baharu tetapi dia masih kekal sebagai seorang tokoh yang berpengaruh di bilik persalinan.

Philip Billing

Billing telah menjadi salah seorang pemain cemerlang Cherries pada musim ini, gandingannya dengan Jefferson Lerma telah sangat hebat dan boleh menyebabkan kerosakan dalam perlawanan ini.

Share.
Leave A Reply