Ramalan

Leicester City 0-1 Leeds

Bawah 1.5 Gol

Leeds Handicap Asia +1

Nota Utama

  • Leicester City telah bermain dengan satu keputusan seri tanpa jaringan ketika menentang Crystal Palace pimpinan Patrick Vieira, yang telah bermakna bahawa mereka gagal untuk menang dalam dua permainan berturut-turut.
  • Leeds telah tewas 0-1 dengan malang kepada Arsenal walaupun menunjukkan satu prestasi yang memberangsangkan, Patrick Bamford telah gagal menyempurnakan sepakan dari jarak 12 ela selepas satu sepakan penalti telah diberikan, daripada bola yang terkena tangan William Saliba.

Panduan Prestasi

Leicester City – SKMKK

Leeds United – KKSKS

Fakta-Fakta Perlawanan

  • Leicester City sedang berada di kedudukan terbawah bersama Nottingham Forest dan hanya telah memenangi satu perlawanan pada musim ini. Ianya adalah satu permulaan terburuk mereka untuk satu musim sejak mereka kembali ke liga teratas pada musim 2014/2015.
  • 20 perlawanan telah dimainkan diantara kedua-dua belah pihak, dan kedua-dua p ihak telah memenangi 9 setiap satu dengan baki dua lagi berakhir dengan seri.

Pemain Utama yang perlu diperhatikan

James Maddison

Foxes bernombor 10 pada setakat ini adalah pemain terbaik untuk pasukannya, menjaringkan gol dan mencipta peluang yang lain untuk rakan sepasukannya. Jika mereka akan memenangi perlawanan ini, mereka akan memerlukannya berada pada tahap yang terbaiknya.

Luis Sinisterra

Pemain sayap Colombia yang dinamik itu telah beraksi dengan baik untuk Leeds United pada musim ini, walaupun sifat panas barannya telah menyebabkan dia kehilangan beberapa perlawanan, dia kelihatan seperti dia akan menjadi bintang untuk pasukannya. Dia adalah seorang yang perlu diberi perhatian dalam permainan ini.

Share.
Leave A Reply