Ramalan

Fulham 2-0 Aston Villa

Lebih 1.5 Gol

Fulham Handicap Asia -1

Nota Penting

  •     Fulham akan kembali ke kandang sendiri untuk mengenepikan sebuah pasukan Aston Villa yang kecewa yang sangat lemah di tempat lawan.
  •     Aston Villa telah gagal sekali lagi untuk mendapatkan mata maksimum di tempat sendiri kepada Chelsea, yang mana sepasang jaringan Mason Mount sudah cukup untuk pasukan Graham Potter melakar kemenangan.

Panduan Prestasi

Fulham – SKKMK

Aston Villa – KSSMS

Fakta-Fakta Perlawanan

  •     Fulham kini sedang berada di tangga ke-11 dan hanya telah memenangi tiga perlawanan pada musim ini, dengan purata hanya 1.67 gol untuk setiap perlawanan.
  •     Aston Villa kini berada di tangga ke-16 dan hanya telah memenangi dua perlawanan dengan satu purata gol terendah liga iaitu 0.7 untuk setiap perlawanan.

Pemain Utama yang perlu diperhatikan

Aleksandr Mitrovic

Pemain Serbia yang besar itu telah kembali dan sudahpun berada di jejak gol, selepas satu cuti kecederaan selama 3 minggu, dia telah kembali dengan satu sepakan penalti untuk memulihkan kemeriahan ketika menentang Bournemouth.

Ollie Watkins

Penyerang mantap itu telah kehilangan keyakinan pada musim ini, dia membuat pengecualian hari ini untuk pemain utama hanya kerana kekurangan usaha dan kualiti dalam pasukan ini secara keseluruhannya..

Share.
Leave A Reply